Lenistwo - Cemx4Gil01

lenistwo

Lenistwo music
Lid sinds
9 december 2011
Berichten
129
Locatie
belgie
Deze track is helemaal gemaakt met 1 monosynth, ook de beat en High Hat achtige dingen .
De synth is een Gilbert van DinSync ? een samenraapsel van Roland MC202 ,SH101 ,SH32
5 sporen gemultitracked.
fijne feestdagen en geniet ervan

 
Zoals ik bij een andere track ook al zei : Functioneel in een donker techno-lectro hok en na sloten drank en drugs best vet.
 
De gebruikte synth klinkt goed.. maar samen met wat synthetische drugs klinkt het nog beter.. zo werkt dat nu eenmaal :D
 
Nice die acid vibe, klinkt goed. Enige aanmerking, de kick had van mij wel wat harder gemogen, hij is ietwat dof. Verder prima!
 
volgens mij wordt hierop gesnoven of als het rotterdam - groningen is freaky.
maar nu ff terug op de track zelf.
die vond ik wel goed klinken en leuk gedaan al die geluiden.
 
Ik had me voorgenomen om op elke inzending een reactie te schrijven. Ik heb deze track nu twee keer beluisterd en ik weet niets zinnigs te zeggen :D. Gisterenavond in het donker geluisterd en nu in het ochtendgrijs met een kop koffie. En nog steeds weet ik het niet. Ik hoor klanken. Prima klanken, maar voor mij geen track. En ik realiseer me dat dat puur persoonlijk is, gezien de positieve reacties hierboven. Ik denk dat ik gewoon zover nog niet ben.
 
Ohh, dit is een van mijn favorieten. Mooi hoe het volle karakter van de synth hier tot uiting komt. Ik moet aan Plastikman denken. Ook dat minimale. Puur het noodzakelijke eigenlijk. Ken je het album Consumed?
 
OK de synths zijn cool, de sounds goed te pruimen, maar als muzikale compositie doet het me niet zo veel. Misschien vraag ik te veel ;)
 
Back
Top