Sk3LeTvM - All the world will know.

Prima track en goed sfeertje. Mooie stem ook. Ik vind hem alleen wat teveel van hetzelfde. Het akkoordschema is eenvoudig en het hele nummer hetzelfde. Niet erg, maar dan wil ik als luisteraar wel even op het verkeerde been gezet worden met een bridge of in een break. Dat gebeurt nu niet en daardoor voelt hij voor mij nog niet helemaal af. Maar met 3.30 minuut heb je wellicht nog wat uitloopmogelijkheden :)
 
Het is wat het is en het is mooi. Mijn stem heb je! :).
Cheers,
Exo. :mega:

Thanks !

Prima track en goed sfeertje. Mooie stem ook.

Dank. :mega:
Ik begrijp je opmerking verder volledig. Dat was ook wat ik dacht toen ik hem maakte.
Lang getwijfeld of ik een brug zou inlassen en heb het uiteindelijk niet gedaan omdat - en ik heb het hier al eerder gezegd - vreesde te raken aan de eenvoud en integriteit van de track.
Vandaar dus.
 
Mooie track, fijne sfeer die ik zeker kan waarderen, goed gemixed (alhoewel ik de hihat iets te prominent vind zo af en toe). Op 2:05 speel je een boeiend thema met piano, maar jammer dat je die niet terug laat komen verderop in het nummer; in het blok dat daarna komt (synth strings + arpeggio) zou het echt heel vet zijn als de piano weer terugkomt, bijvoorbeeld na de zang (dus zang, piano, synth strings en arp tegelijk, dat zou een mooie energie boost geven!).
 
mooie en lekkere track! sleept me echt in de geluiden. i like that. vocals zijn erg goed er bij, geven het "grein", al is de stem gepolijst, maar met de muziek samen, geeft het paradoksaal "grein", dus... aldus sprak.. goed.. genoten! en een heel fijn, emotioneel einde. stem!
 
Mooie track, fijne sfeer die ik zeker kan waarderen, goed gemixed (alhoewel ik de hihat iets te prominent vind zo af en toe). Op 2:05 speel je een boeiend thema met piano, maar jammer dat je die niet terug laat komen verderop in het nummer; in het blok dat daarna komt (synth strings + arpeggio) zou het echt heel vet zijn als de piano weer terugkomt, bijvoorbeeld na de zang (dus zang, piano, synth strings en arp tegelijk, dat zou een mooie energie boost geven!).

Da's helemaal goed gezien. En een beetje 'zoals het hoort'.
Net daarom heb ik gekozen om dat niet te doen.
Maar alle argumenten hier tesamen denk ik dat ik een V2 in elkaar ga draaien.
Thanks voor de waardering !
 
mooie en lekkere track! sleept me echt in de geluiden. i like that. vocals zijn erg goed er bij, geven het "grein", al is de stem gepolijst, maar met de muziek samen, geeft het paradoksaal "grein", dus... aldus sprak.. goed.. genoten! en een heel fijn, emotioneel einde. stem!

Goh, zo had ik het zelf nog niet bekeken.
Altijd prettig om andere invalshoeken te lezen.
dank voor je stem !
 
Back
Top