Man-T - In your head

man-T; even een kleine maar misschien wel belangrijke opmerking?
je nummer is getagged als T-Breaker maar onder de inzendingen staat als titel in your head.
Aangezien ik de nummers die ik leuk vind in een map bij elkaar heb gezet voor de dag des oordeels :D het zou wat praktischer zijn als je tag gelijk is aan de titel (in your head)
Ik moest nu even het nummer afspelen en dan is het meteen duidelijk om welk nummer het gaat gezien de tekst maar als je een instrumentaal nummer had gehad dan had ik er niet achter gekomen.
 
man-T; even een kleine maar misschien wel belangrijke opmerking?
je nummer is getagged als T-Breaker maar onder de inzendingen staat als titel in your head.
Aangezien ik de nummers die ik leuk vind in een map bij elkaar heb gezet voor de dag des oordeels :D het zou wat praktischer zijn als je tag gelijk is aan de titel (in your head)
Ik moest nu even het nummer afspelen en dan is het meteen duidelijk om welk nummer het gaat gezien de tekst maar als je een instrumentaal nummer had gehad dan had ik er niet achter gekomen.

Ah ja inderdaad :) thanks voor je opmerkzaamheid !

Ik heb echter geen idee hoe ik het moet veranderen, wellicht dat ik een moderator lief aan kan kijken ?
 
Nou willem ik laat het maar zo hoor :) voor die laatste paar dagen zal het me wel ... Ik hoop dat je de afwijkende titel onthoudt en je niet vergist bij het stemmen :D
 
Oh Marc, Innisten, RFB en Exo ook bedankt voor jullie reacties en het luisteren !

Ik had jullie reacties gemist :P
 
Lekker sfeertje en mooie details, o.a. de korte melodielijntjes met de vocal. Productie is ook goed. De compositie vind ik wat 'blokkerig' en dit kan organischer. Bijvoorbeeld op 1.48 als de arpeggio ineens ophoudt. Hier mis is een overgang. Wel een supergave arp trouwens, met die reverb. Heerlijk ruimtelijk. Dat abrupte komt vaker terug in de track en op dat vlak kan hij nog wat beter, denk ik. Misschien dan ook wat minder vaak de vocal-sample, of hier mee spelen (panning, filter etc). Dan heb je een prima track.
 
Dank allemaal voor alles :)

Mooi compliment 1V/oct :)
En voor de tips bombario.
En de aanpassing dokter.

Ik had het net zo goed bij het eerste zinnetje kunnen houden :D
 
Laatst gewijzigd:
Gaaf dit. Vocals gaan inderdaad in je hoofd zitten en de synth met de echos vanaf 1:03 is heel cool.
 
Mensen, ( ga ik van uit tenminste) Super bedankt voor de feedback, het luisteren en de stemmen !
 
Back
Top