planeetmkv - bit reduction enforcement outfit

planeetmkv

Ingeburgerd
Lid sinds
19 februari 2014
Berichten
49
Locatie
Berlijn
Deze track is de eerste in een serie van op noise en improvisatie geïnspireerde producties die ik afgelopen jaar maakte, een ontwikkeling die ik met veel plezier aan het vervolgen ben. Omdat dit de eerste track is in deze stijl die ik goed vond, heb ik 'm gekozen als mijn inzending voor de synthforum contest 2015.
 

Attachments

  • 8. bit reduction enforcement outfit.mp3
    7 MB · Bekeken: 128
Oehhh, het begint wel heel plotseling, en dat krakkemikkige ritme aan het begin vind ik moeilijk te verhapstukken. Gelukkig wordt het later ietsiepietsie commerciëler. :D Het einde vind ik wel weer grappig!
 
Het plezier van noise en improvisatie spat er van af. Het lijkt wel of er een hele menigte lekker te keer gaat op allerlei percussie instrumenten! Om het beeld nog wat verder door te trekken: en dan zie ik ze met z'n allen om een potje heen dansen waar een stel vliegen in opgesloten zitten. Je ziet, het werkt bij mij zeer beeldend! Ik heb er iig ook met plezier naar geluisterd! (Wel ietsjes te lang...)
 
Ja ik vind hem leuk! heb er met een brede smile naar zitten luisteren. Vooral de eerste 3,5 minuten dan. Daarna viel ik er een beetje uit om de 1 of andere reden.. kan helemaal aan mij liggen, maar misschien istie gewoon te lang ;)
 
Vind het experimentele randje we grappig maar zet hem nu wel af ivm met hoofdpijn
 
Is dit muziek van de klingon planeet ? Zou daar wel heel goed passen in een nieuwe star trek film :)
 
Grappig, ik heb wel eens dat ik na het een bekijken van een YT clip terugkeer naar Itunes om muziek aan te zetten terwijl er op de achtergrond een nieuwe clip wordt gestart, zonder dat ik het weet. Het kan dan even duren eer ik doorheb dat er twee stukken muziek door elkaar lopen die wat chaotisch samengaan. Na het starten van jouw track, moest ik hem even stopzetten om te checken of er niet nog iets anders aanstond. Dat is dus het gevoel wat ik bij dit nummer heb. Alsof een beginnende DJ twee platen probeert te mixen wat niet zo goed lukt.
 
Back
Top