Ensemble - Topiary

Ensemble

Ouwe rot
Lid sinds
13 juni 2003
Berichten
1.626
Ik doe toch ook maar eens mee:D
Bij deze mijn meest recente track.



Alvast een heel goed en gelukkig 2015 gewenst!

Ens
 

Attachments

  • zbV3twieZPZ5.128.mp3
    4,4 MB · Bekeken: 156
Last edited by a moderator:
Zo zo, een SoundCloud link en toch door de keuring? :).

Lekkere drive door die toms. Jammer dat de bass in eerste instantie meegaat in het ritme van de toms, je had hier ook de keuze kunnen maken om die twee gezellig met elkaar te laten spelen. Je vocal klinkt wat overstuurd, met name op links (en misschien beter door een native speaker laten inspreken?). Dacht heel even dat mijn koptelefoon het had begeven :). Verder gelukkig geen 13 in een dozijn track. Niet direct mijn smaak, maar wel boeiend.
 
Dank voor je reactie Dr Lansberg! Ik zal je tips eens proberen toe te passen en tof dat je het boeiend vind, dat vind ik namelijk zelf ook het belangrijkste criterium. Als het maar raakt zullen we maar zeggen.
:okdan:
 
Mag van mij wat rauwer en agressiever, ik denk dat dat het nummer ten goede zou komen, maar zoals het nu is vind ik het nog steeds best interessant. Ik hoor wel direct dingen die ik zou aanpassen en verbeteren, maar let op , dit is geen kritiek in negatieve zin. Ik bedoel juist dat ik er door geinspireerd raak.
 
Deze track had ik een paar weken terug al gehoord op SF. Errug vet, ik zet alvast een stem voor je klaar :D.
 
Niet perfect maar ja ... wie wel?
Het stempel eh stem-sampletje had net wel wat minder qua hard gemogen
Maar er zit bovenal ook lekker veel potentie in deze track,
Dus toch een voldoende!
 
Vind dit helemaal super mooi gedaan, dromerig maar strak.
compleet plaatje met weinig. lekker!
iets te kort
 
Klinkt misschien raar, maar ik zit steeds te wachten tot het los gaat. maar om de een of andewre reden gebeurt dat voor mijn gevoel niet. verder wel mooi gemaakt en zit goed in elkaar.
 
Back
Top