LYJ - In mijn joggingpak

Sfeertje.. subtiel en mooi :mega: Opname heeft niet zoveel hoog maar dat is niet echt een probleem natuurlijk.. :)

Ik neem aan dat het geen Aussie was?? :D
 
Ik heb al een aantal mooie composities/producties gehoord en dit is er weer eentje.... mix is niet optimaal maar wat Zakmes schreef.
Succes
 
Interesting... ik heb van die kleine Adam monitortjes (F5 meen ik). Ik zal straks thuis ook maar eens een vergelijkend onderzoekje doen dan.
Overigens heb ik niet heel veel aandacht aan de EQ mix besteed. Er gebeurt wel een hoop op EQ gebied in de drums. De rest van de geluiden heeft simpelweg niet zo veel hoog.

Oh en bedankt voor de feedback natuurlijk, beide :D
 
Mooi man! De ritmes vind ik erg gaaf, synth ook. Ik hou hier wel van! Beetje te dof ja, maar ach...
 
Thanks, ik heb gisteravond nog even gecheckt en denk dat jullie inderdaad een punt hebben. Dit geldt dan voor de drums. Daar zit een hoog-af filter op dat ik geleidelijk wilde laten opkomen, maar dat ben ik 'vergeten'.


BELANGRIJK: Je eerste inzending is bindend! Aangepaste versies op basis van feedback of nieuwe mixdowns worden NIET geaccepteerd!!
Helaas pindakaas, een nieuwe versie zit er niet in

Aan de andere kant, dat doffe, dat symboliseert natuurlijk ook het dikke pak sneeuw buiten, en de behaaglijke warmte binnen.... ;)
 
beetje Aziatisch, beetje TopPop, kan dit wel luisteren, Lekker!
 
Jammer van het hoog wat ik moet missen.. maar ik knijp even een oogje dicht.. de sfeer is heerlijk verder ;)
 
Back
Top