Raphael Acohen - De Heilsgeschiedenis

Raph

LAAG
Lid sinds
24 Maart 2003
Berichten
1.197
Locatie
Utrecht
Nederlandse Techno

Zware langzame beat, metale geluiden, Cwejman S1 Bass, + een flink aantal plugins

Gedichtje over sex :bekdicht:

:okdan:
 

Attachments

  • Raphael Acohen - De Heilsgeschiedenis (feat. Jos Hummelen).mp3
    8,9 MB · Bekeken: 141
Last edited by a moderator:
Potverdikke.... dit is echt vet!!! En weet je, dat Nederlands..... Helemaal geweldig!!! MENSEN DIT IS MIJ NIEUW EN IS EEN BLIJVERTJE!!
 
+1 TFHats. Ik vind de muziek vet maar de stem niet. Dat is trouwens geen kritiek op jou "stem geluid", ik vind nederlandse vocals gewoon niet cool. Maar ik heb toch de hele song geluisterd omdat ik de muziek zo leuk vind, nice one.
 
Thanks mensen. Begrijpelijk zijn de meningen verdeeld over de Nederlandse stem...het is misschien ook een beetje riskant maar ook interessant . Een Engelse variant moet nog even op zich laten wachten omdat ik de juiste persoon daarvoor nog niet weet.

:koffie:
 
Het gaat mij denk ik niet zo zeer om het Nederlandstalige, maar meer om de stemkleur. Die vind ik niet passen bij het donkere van de track. Lijkt meer op een voice over van een commerciële omroep. Zou hem persoonlijk meer naar beneden pitchen om hem duisterder te laten klinken. Muzikaal vind ik hem erg goed. Totaal onverwacht qua stijl voor jou Raph.
 
100% eens met TFH...

Muziek is gaaaaaf, maar die stem is van een boerse aardrijkskunde leraar....
 
Ik vind 'm vet. Dat stuk vanaf5.00 is echt mieters. Zoek een goeie MC en je hebt een toptrack!!
 
Gewoon zo laten, helemaal af! Zal hem zaterdag eens op vol volume checken... hij staat bij mij op m'n soundcheck stick i.i.g.!
 
Het gaat mij denk ik niet zo zeer om het Nederlandstalige, maar meer om de stemkleur. Die vind ik niet passen bij het donkere van de track. Lijkt meer op een voice over van een commerciële omroep. Zou hem persoonlijk meer naar beneden pitchen om hem duisterder te laten klinken. Muzikaal vind ik hem erg goed. Totaal onverwacht qua stijl voor jou Raph.

Ik dacht dus dat dit de inzending van Raphie was. Beter lezen dus.
 
Lol, respect voor het geexperimenteer van Raphael hoor. Maar dit komt mij veels te duister, gefrusteerd, bijna als gesubsidieerd project uit de moet kunnen, arti farti hoek, over.
Netjes produceerwerk hoor Raphael, maar als project ik zie iets te hoog brallend subsidieklagend kunstacadamie arrafatsjaaltjes gehalte :D zou voor mij als platte melancholische kaasboer trance een "sell out" zijn
 
Respect! top track, zou NL hier klaar voor zijn? ik ben geen liefhebber van nl muziek omdat het allemaal zo het zelfde is en onge-ispireerd. Dit is wel even wat anders... helemaal te wauw... dit verdient echt airplay.
50 tinten ????
 
Je zit natuurlijk helemaal niet te wachten op nog een comment over die stem, maar ja, je lokt het ook wel een beetje uit zo.. ;)
Vind echt alles aan de track goed behalve, ja... Die stem. Nu is het wel zo dat maar erg weinig muziek er bij mij mee weg komt om stem als zang/praat instrument te gebruiken.

Vind vooral de geluiden in dit nummer erg sterk!
 
Cheers guys :)

haha...Alex...wtf, hij wordt toevallig ook aardrijkskunde docent!

Haha,:mega: dan maar zo laten hee!

Echt vette muziek, een beetje omlaag pitchen die stem en mss een paar glitchy opknipbeatrepeat en het is een klapper hoor.
 
Back
Top