Hallo allemaal!

Faulty Systems

Nieuwkomer
Lid sinds
3 oktober 2019
Berichten
9
Locatie
Echtenerbrug
Het werd maar eens tijd voor mijn eerste post :)

Ik ben 30 jaar oud, woon in Arnhem en al ruim 15 jaar aan het rommelen met muziek. Ooit begonnen als drummer in kleine lokale rock/metal bandjes, en al vrij snel geïnteresseerd geraakt in muziekproductie. Ik begon met het maken van hiphop beats in Fruity Loops op een crappy 2.1 setje vroeger vanuit de slaapkamer bij mn ouders thuis. Daar kwam een einde aan toen op een gegeven moment mn hardeschijf was gecrashed en ik al mn producties kwijt was. Na een aantal jaar ging het toch weer kriebelen. Ik kreeg steeds meer interesse in elektronische muziek en met name in Techno. Ben toen eerst begonnen met DJ'en en heb later het produceren weer opgepakt.

Het is mijn doel om de komende tijd echt eens een project te gaan afmaken want dat is tot dusver nog niet echt gelukt. Ik heb een paar dingetjes op Soundcloud gezet. Die wil ik de komende tijd verder aanvullen. Verder stream ik zo nu en dan Dj mixjes via Twitch.tv

Ik heb nu sinds een maandje 2 analoge synths gekocht en ik ben helemaal verkocht. Ik ben van plan mijn setup de komende tijd langzaam uit te breiden.

Mijn setup:

Xone: PX5 (als geluidskaart en DJ mixer)
2x Traktor Kontrol X1

Arturia Microbrute
Korg Volca Kick

Software:
Ableton Live 10, Traktor Pro en een aantal VST's

Hier een linkje naar mn soundcloud:
https://soundcloud.com/faulty-systems
 
Back
Top