X

Reverb geeft hun complete $ 841,58 drummachine monstercollectie gratis weg

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Reverb geeft hun complete $ 841,58 drummachine monstercollectie gratis weg

Download link.

https://reverb.com/software/samples-...ete-collection
    Click image for larger version

Name:	pbn6ix3vsecqu3sbhwyx.jpg
Views:	1
Size:	102,1 KB
ID:	3701541

Leuk, je moet er alleen een account voor aanmaken. Dus niet helemaal gratis...

Comment

Originally posted by djazid View Post
      Leuk, je moet er alleen een account voor aanmaken. Dus niet helemaal gratis...
      account is ook gratis !!! Fake naam+nieuw hotmail adres daarna deleten en nergens geen last meer van.
      Laatst gewijzigd door OORzaak , 27 augustus 2019, 20:33.

Comment

Originally posted by OORzaak View Post
        Fake naam+nieuw hotmail adres daarna deleten en nergens geen last meer van.
        Als je dat wilt kun je ook een tijdelijk mailadres aanmaken. Google er maar eens op, die heft zichzelf na een uurtje op.

Dat gezegd hebbende, als ze dit allemaal weggeven is het ook niet erg om af en toe een mailtje te krijgen, toch?

Comment

nog

account is ook gratis !!! Fake naam+tijdelijk mailadresl adres daarna deleten en nergens geen last meer van.
          Je hoeft ook geen gehoor te geven aan "Confirm my Email" mits je iets wil kopen of verkopen, heeft verder geen effect op de download, succes. En Bombario nog bedankt voor de tip van het tijdelijk mailadres.

Comment

Zijn dat een beetje goede samples?
            http://strinoz.wixsite.com/barendtromp
            https://soundcloud.com/bodde/sets/barend-tromp

Comment

Cool! Bedankt voor de tip.

Comment

Ik gebruik al jaren geen digitale samples meer (of eigen vinyl, of eigen gear) maar de verzamelaar in me kan het toch niet laten (en de nederlander in me ook niet: gratis), anderhalve gb aan vintage drums is altijd leuk voor de heb. Ben benieuwd.
                BUY VINTAGESYNTHCOINS (VSC)!!!! PRE-ICO coming soon!

Comment

Cool! En gedownload.

Comment

account is ook gratis !!! Fake naam+nieuw hotmail adres daarna deleten en nergens geen last meer van.
                    Daar gebruik ik normaal guerillamail voor. Maar het is weer zo'n gedoe voor wat gratis sampletjes. Als je wilt kan je tig gig aan gratis samples downloaden. Gewoon een beetje zoeken. Heb nu al samples van meer dan 200 verschillende drummachines. Teveeeeel....

Comment

Nou ja. Je kan ook inloggen via Facebook.

Comment

Wat een gezeik over inschrijven op Reverb zeg. Prima site, ook om te kopen en verkopen. Nieuwsbrieven etc kun je uitzetten dus wat is nou het probleem?
                        www.spatialfoundation.com

Comment

Internet?

Ik doe niet vaak wat met samples, maar dit is wel een hele mooi om binnen te halen

Comment

Originally posted by barend View Post
                            Zijn dat een beetje goede samples?
                            Best redelijk, enige wat ik direct hoor is dat ze niet genormaliseerd zijn. Mooiste zou zijn als ik ze 1:1 allemaal in GrooveAgent kan knallen, of iets als een electron digitakt (heb ik nog niet)
                            Dynaudio BM12aIII | RME, UA Apollo, Audient, Behringer interfaces | Cubase 9 | Roland A800Pro | Roland V-Piano | JV-1080 | 2x JP-8080 | Blofeld | Tetra4 | Kawai K1 MK2 | An1X | Radial Engineering J48 | Rode NT-5 pair | Superlux CM-H8C | Hurdy gurdy | Farida FH-69 | Challenger Tele | VSTI: Waldorf ED 2 LE | Wavestation | VSL SE 1 & 4

Comment

Mooie collectie, toch?

Je hoeft zelfs geen tijdelijk email adres aan te maken.
                              Gewoon maar wat zuig-uit-je-duim invullen en download werkt.
                              En geen code nodig om te unzippen.

Wav files zijn vrij laag in volume, of er is iets fout met Cubase... (zo kunnen natuurlijk)
                              Met muzikale groeten,

Paulogic

Comment

een miljoen mapjes, irritant

Comment

Originally posted by AdDM View Post
                                  (en de nederlander in me ook niet: gratis) Ben benieuwd.

born to be alive is NIET van de village people

Comment

Sommige mensen zijn zo zuinig op hun emailadres als een non op haar maagdelijkheid. Neem toch aan dat iedereen al sinds 1996 een hotmail of yahoo accountje heeft voor alle onzinsites waar je iets moet vullen?

Comment

Van de week m'n tanzbar gesampeled en dan ben je toch al gauw een halve dag bezig (als je het zoals ik rustig aan doet zelfs een volle dag ;-). Op die manier krijg je toch waardering voor al het werk wat in zo'n collectie als deze gaat zitten.

edit: moet erbij zeggen dat ik echt m'n best erop gedaan heb, door goede processing gehaald en dat per sample afstellen etc.
                                      www.spatialfoundation.com

Comment

Ik ken maar weinig van de apparaten die erin zitten behalve de standaard 808/909/linn, zijn er nog aanraders welke echt een nader onderzoek waard zijn?
                                        This is me: https://soundcloud.com/steeboo
                                        Latest album, download here!

Comment

Working...
                                        X