Arturia MS-20 Filter gratis tot 2 januari 2023

SmartBits

hodie mihi cras tibi
Staff member
Lid sinds
3 oktober 2010
Berichten
4.498
Locatie
Nijmegen
Arturia geeft hun MS-20 filter gratis weg tot 2 januari 2023:

1671554346191.png


Filter MS-20
Punchy Sound Energizer

Filter MS-20 is a stereo filter and distortion effect modeled on the infamously abrasive MS-20 synthesizer. Pump destructive crunch, roaring filter sweeps, and ultra-fat stereo depth into your mixes with an audio plugin that’ll make anything sound massive.

 
bedankt voor de tip!

gelijk gedownload en geinstalleerd, die distortion erin over het filter signaal is echt vet gemaakt. Die presets vind ik top. Net even een pad sound gepakt en daar de 8 bar rise up preset overheen gegooid van die ms20 filter plugin. Holy canolie :D :D :D
 
Tnx:okdan:
 
🙂 deze ga ik ook eens proberen

Thanks
 
Deze versie is echt super, beter dan de betaalde versies van bijv de sem/moog/matrix12, vinnik dan, waarom? Nou, je hebt er een distortion bij die je ervoor en erna kan schuiven, een dirty en een clean mode. Een hele strakke weergegeven modulatiesystem zonder dat het heel je scherm in gebruik neemt. De stereoverbreeder is ook erg gaaf. En het klinkt ook nog eens super. Die disto is echt tof erin.

Zal Fx collection 4 ook wel snel komen denk ik met deze en die coldfire erin.
 
Deze versie is echt super, beter dan de betaalde versies van bijv de sem/moog/matrix12, vinnik dan, waarom? Nou, je hebt er een distortion bij die je ervoor en erna kan schuiven, een dirty en een clean mode. Een hele strakke weergegeven modulatiesystem zonder dat het heel je scherm in gebruik neemt. De stereoverbreeder is ook erg gaaf. En het klinkt ook nog eens super. Die disto is echt tof erin.

Zal Fx collection 4 ook wel snel komen denk ik met deze en die coldfire erin.
ja,
ik was ook verbaasd hoe belachelijk goed deze plugin is, bizar dat ze dit gratis weggeven nu, ik had hier zo 50 euro voor neergelegd.

Dat dirty algoritme is ook echt heerlijk dirty overigens en eindelijk eens een preset library erin die ook echt bruikbaar is en heel goed is.
 
ja,
ik was ook verbaasd hoe belachelijk goed deze plugin is, bizar dat ze dit gratis weggeven nu, ik had hier zo 50 euro voor neergelegd.

Dat dirty algoritme is ook echt heerlijk dirty overigens en eindelijk eens een preset library erin die ook echt bruikbaar is en heel goed is.
Wordt binnenkort ook verkocht aan 99 euro, dus dat verklaart waarom het zo bizar goed is. Zeker niet zomaar iets dat ze uit hun andere plugins gesloopt hebben om een weggevertje te hebben, het zit echt goed in elkaar.

Tip: onderaan staan opties om de self-oscillation te beteugelen en om te switchen tussen Clean en Dirty. Voor het echte MS20 karakter kan je die beter respectievelijk Uit en op Dirty zetten!
 
Tot 2 Jan is het filter gratis. Wel moet je een account hebben.
Ik vraag mij zelf wel af wie nu nog geen ms20 filter heeft.

Daar kan Behringer niet tegen op, zo kwa prijs.
 
Back
Top