ben nieuw hier en post mn eerste track

  • Thread starter retigger comman
  • Start date
R

retigger comman

Guest
Hoi iedereen ...ik heb me net geregistreerd op dit mooie forum en bij deze post ik dus mn eertse track ....tis een beetje een mengeling van acid en breakbeats ...compositorisch zit het nog niet helemaal goed ....
Wat denken jullie er tot nu toe van .
Graag reacties
Het nummer heet /tzalwel ...helemaal bovenaan


http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=690674
 
Welkom!

Aan het begin van je track had ik echt iets van "O.M.G.", maar later werd het wel te pruimen (vanwege wat leuke componenten). Hoewel het mij wel veel te hectisch en te rommelig is. Misschien dat een versie waar je flink aandacht aan de compositie besteedt wel eens erg grappig klinken kan!
 
Hey bedankt voor de reactie ...maar het was niet echt de bedoeling om een grappig nummer te maken ....Ik kan op dit moment nog niet genoeg afstand nemen van dit nummer ...( objectief blijven is moeilijk ) , daarom vraag ik het aan jullie
alvas bedankt ...nog iemand ?
 
Sta open voor commentaar :walker:
@ kraan wat bedoelde je juist met grappig ?
 
Wel, er zitte enkele interessante elementen in, maar ik vond je andere nummertjes op soundclick wel interessanter.
Toch, goed bezig en, keep up the good work.

Hmm, mss binnenkort zelf ook es iets posten...:dj:
 
Ja, kan natuurlijk te maken hebben omdat ik sinds kort renoise gebruik ...en daarin arrangen is echt eeen pain in the ass /heel onoverzichtelijk ....
 
Ik vind em ook wel erg lekker hoor, mede om dat ie boeiend blijft gedurende de gehele track.
Hoe heet dit genre? Drum N Space?
 
Nog iemand zin om te shooten ?
Iemand enig idee hoe ik mn username kan veranderen .?..kzie net dat er wat letters ontbreken
 
Vind het niet storend rommelig hoor.
Van mij mag het wel wat meer 'in your face' klinken zodat je mooi contrast met de melodietjes hebt.
 
:) vinnem leuk!

Drum/percussielijntje van M.A.R.S.S. - pump up the volume?


Je nummer 'Heel Kut' kun je uiteraard hier kwijt :D
 
Laatst gewijzigd:
:) vinnem leuk!

Drum/percussielijntje van M.A.R.S.S. - pump up the volume?


Je nummer 'Heel Kut' kun je uiteraard hier kwijt :D

Neen hoor , helemaal geen samples gebruikt ( geen drumloops ofzo ...)...behalve dan de standaard tr808 kick,snare clap etc....alles gedaan in renoise met 2 instances gforce oddity en een abl2 ...
REnoise is een heerlijk programma om snel wat ideeen uit te voeren ..maar zoals ik al zei is het arrangen echt heel onoverzichtelijk ...totaal geen visuele indicatie ...( buiten de hex.dec. data dan ....
Werk dan ook nog maar enkele maanden met een tracker ....t'is een geheel andere manier van musiceren ....
 
Back
Top