Waar moet je op letten bij 2e hands synths

Tja, ik heb alles 2e hands staan en nog geen problemen. Ik vraag altijd om foto's (van wat hij heeft staan. Geen sonic state plaatje. Die kan ik immers ook zelf vinden :D ) en of er iets mist en zo. Als ik iets maar ook niet vertrouw dan stop ik er gelijk mee.

prijs bied ik (op ebay) of ik spreek wat af. Ik laat ze meestal onder rembours versturen al worden soms dingen ook wel gebracht (zoals mijn JX1).

als er kleine krassen op zitten is dat niet erg. Komen er toch wel op.
 
Tsja.... normaal gesproken ga ik ook wel ff langs om een apparaat op te halen en meteen te bekijken.....

Heb tot nu toe 4 dingen van mij setup 2e hands gekocht..... eerst mijn MC-303.... maar dat was van een vriend van mij waarvan ik wist dat ie zuinig op zijn apparatuur was...sterker nog hij heeft dat ding bijna nooit gebruikt.

Toen heb ik mijn CS6X via dit forum gekocht.... ff langsgeweest.... ff gespeelt.... zag er allemaal perfect uit.... je ziet het meestal ook wel als je bij iemand binnen komt of het een persoon is die zijn spullen door de kamer gooit of alles netjes heeft.

Nog een Behringer mengpaneeltje bij BamBam gekocht via het forum...... ook ff langs geweest maar verder niet eens getets dat ding.....was veel te gezellig daar en veel te veel andere leuke speledingetjes in zijn studio... de tijd vloog voorbij..... :biertje: *D

Ik heb net voor het eerst eigenlijk via Leo een Behringer Ultramizer Pro gekocht.... die stuurt hij op.... ongezien... geld overgemaakt.... alles op goed vertrouwen..... je moet soms wel..... en moet zeggen tot nu toe prettig zaken doen met Leo!!!

Kortom..... ligt eigenlijk een beetje aan jezelf ook.... als je niemand vertrouwd dan kan je soms ook die mooie deal niet maken..... maar als je de kans hebt en krijgt om langs te gaan en het gaat om best wel veel pleuros dan denk ik toch dat het beter is om dat te doen.....

Ik las vorige week nog een draadje hier van iemand die via eBay in de USA wat gekocht heeft.... op laten sturen.... wel foto's dat wel.... maar dus ook ongezien verder... niet wetende of de knoppen kraken..... maar ook alles goed gegaan.....

Anyway.... te lange gelul ;) ;)

Succes...

CP
 
Back
Top