Je laatste 3 aankopen??

Oeh, ik ben wel benieuwd hoe die je bevalt! Staat op mijn GAS-list... :engel:
Ja laat ik je weten. Had hem eerder al bijna gekocht maar omdat ik een DX11 heb had ik heb laten gaan.
Maar hij is zo lekker goor... Bijna een soort Buchla wavefolder meets Yamaha fm :)
 
10 sets snaren.
Tip voor tunen. Als je de snaren erop hebt en getuned trek dan aan de snaar en tune dan weer bij.
Op die manier heb je geen last dat je nieuwe snaren snel onstemmen.
 
Ja, gitaarspelen is een goedkopere hobby. Ik moet er ook altijd standaarden, spanhulpjes, en clip-on tuners bij kopen om verzendkosten te vermijden.
 
Voor een lekkere sound als je vaak speelt heb je best veel setjes nodig. Als je van shimmer houd.
Ik vind het irritant maar na 1.5 maand word de sound gaar, Behalve bij mijn flat wound snaren.
 
Het wordt geloof ik aangeraden om na iedere 100 uren spelen de snaren te vervangen. Dat lijkt me persoonlijk wat veel, maar zal er inderdaad ook vanaf hangen hoe en wat je speelt.
 
Boss Rdd 20
Korg 700s
Boss bx16
Roland s330
Roland tr 626
Roland A880
Roland Mc500 mkii
Boss cs 2 wasa dinges
1m flightcase op wielen

Yamaha em 70 (ludowic zijn schuld)
Philips monochrome groen scherm (voor de s330)

O was het 3?

Ik denk dat het tijd wordt om wat te koop te zetten 😅
Die bx-16 misschien ;-)
 
Ik neig steeds meer naar flatwounds. Ik heb dunne Elixers op m'n Line6, half flatwounds (aanrader!) op de ES175D en hele dikke flatwounds op de Ibanez L6S
 
Die bx-16 misschien ;-)
ik heb nog n boel te testen. Denk dat de bx kans maakt om te blijven, maar als ik er een spot en je zoekt er een wil ik je wel attent maken
 
Het wordt geloof ik aangeraden om na iedere 100 uren spelen de snaren te vervangen. Dat lijkt me persoonlijk wat veel, maar zal er inderdaad ook vanaf hangen hoe en wat je speelt.
Gecoate snaren kopen?? (Polyweb of nanoweb van elixer bv). Snaren gaan dof en karakterloos klinken naar verloop van tijd en dat is met gecoate snaren minder.
Met een electrische gitaar zou ik me eerder zorgen maken om snaren die kapot gaan door het opdrukken, of je moet alleen powerchords spelen??
 
Laatst gewijzigd:
- Korg nanoKontrol 2, controller voor mijn lichtgewicht live set met de iPad en seaboard
- Behringer HA400 headphone amplifier, om meer mensen tegelijk een monitor mix te laten horen
- Kilohearts phaseplant, kon het niet laten, ik vind synths leuk
 
Back
Top