Je laatste 3 aankopen??

toch dit jaar ook een BF victim, wel minder dan vorig jaar, veel minder:

- Rhizomatic Plasmonic
Heb ik ook, is een fantast synth,maar je moet er wel er wat tijd insteken.En dat kun je des te meer als je des te minder synths hebt.🤨
 
Pff teveel alweer

juno 60
TT606
Korg 700S
Ensoniq ESQ1
soma doosje dat herrie maakt van electrische signalen
liven synth (nog nt geleverd)

En al mijn MOOGS zijn de deur uit haha alsook voor 50 jaar oude auto's om alles te kunnen betalen.
Verder nog ableton suite 11 (upgrade)
en vrees dat ik wires van hainbach ga kopen na dit te typen (een vst, bah - ben vast ziek)
 
De GAS moest gevoed worden, weer een hoop verkocht om ander spul aan te schaffen. Besloten om toch ook maar weer wat software erbij te nemen en af te stappen van het only hardware. Mijn Grandmother en Lyra-8 krijgen binnenkort gezelschap van de Moog Sound Lab 3 (alle drie de bakjes dus). Qua software voor mijn M1 Air geinvesteerd in Bitwig, Arturia V Collection, FX Collection, alles van Valhalla en wat Softube spul (de modular met een berg extensies).
 
Heb ik ook, is een fantast synth,maar je moet er wel er wat tijd insteken.En dat kun je des te meer als je des te minder synths hebt.🤨

vreemd genoeg, maar daar hebben we het wel eens in voorbij gaan niet echt over gehad, maar toch aangegeven. wat een formulering! het is zeer persoonlik, voor mij werkt het juist beter, er is een limiet vanzelfsprekend, om meer synths te hebben... goed... Plasmonic is inderdaad een prachtig ding, veel is mij al bekend, de precieze workflow nog niet echt, maar al een paar keer met de demo gewerkt.
en hoe de resonator, de mogelikheden van routing heel specifiek werken zal ook nog een ontdekkingsreis worden. heerlik!

en met MPE, klinken zelfs de presets al goed...

en vrees dat ik wires van hainbach ga kopen na dit te typen (een vst, bah - ben vast ziek)

come to the dark side.......
 
de vraag is - weet ik over n maand nog dat ik m gekocht heb, komt mss nooit aan bod. Beetje klassiek hier, softw komt niet aan bod. Maar goed, voor 38 euro niet veel schade...
Had liever een echt gehad en hersteld :D
 
Mac Mini M1 8GB / 256GB
Ableton Live 11 update
Addictive Keys Upright Piano
Addictive Drums : Vintage Dry, FairFax 2, Studio Pop
MODO Bass SE
NI Session Guitarist Picked Nylon
 
Refuse Resist!



:D


mmmmh... sja... poe poe.. heftig heur... Sepultura!!! Roots, wat - een - plaat - wat - plaat. grijs gedraaid (al was ie al grijs) wist niet dat ze max nog enige nummers van aaaaaaaaaah maakten, DANTE vond ik nie veul aon (misschien nu wel). dit REFUSE RESIST, klinkt wel lekker. but futile....

de vraag is - weet ik over n maand nog dat ik m gekocht heb, komt mss nooit aan bod. Beetje klassiek hier, softw komt niet aan bod. Maar goed, voor 38 euro niet veel schade...
Had liever een echt gehad en hersteld :D

ik herinner je er wel aan, of ik kan m ff kapot maken...

ik denk dat ik eens track moet gaan maken die Disharmonicsized Klinske heten gaat... of zoiets... :stupid:duivels::r:walker::walker:8D8D8D8D8D
 
Eindelijk ReDominator VST/AU (code: blck303 voor 30% korting) gekocht, eindelijk weer dikke Alpha Juno sounds:halleluja
 
- Chaos Culture Modulat (modular modulatie.... M4L, voor ableton dus) (had ik lang op het oog, vond ik altijd de duur, nu 50%, nog getwijfeld, maar ik heb alle BF aankopen gedekt door spullen te verkopen, waarmee niks meer deed.. dus... en nu ik het even wat bekeken heb, wow... ableton bijna een modular omgeving, kwa modulatie dan..)
- Unfiltered Audio Splitter Bundle voor Voltage Modular
- Glitchmachines Tactic (+ freebie; Audiothing The Orb, leek me wel aardig ding)
 
Cableguys Shaperbox 2
Audio Damage Replicant 2
VINAI XTT
Aberrant SketchCassette II
Glitchmachines Tactic

Wil de trekker overhalen voor Minimal Audio Rift maar heb alweer veel te veel uitgegeven..
 
- Hydrasynth Explorer
- Moog Matriarch
- Decksaver voor Streichfett en Matriarch

Die Decksavers zijn best wel prijzig, maar vind het wel de fraaiste oplossing.
 
Korg Microkey 61 Mk2 Air
Xils ChorX 2.0
UVI Toy Suite
Cherry Audio Quadra
Cherry Audio Stardust 201
Chipsynth OPS7
 
Een heel bijzonder koopje.

Op FB bood iemand "versterker met spiekers" aan. Op de rommelige foto's stond naast een zeer oude buizenversterker en grote live speakers ook een Tascam Porta Two Ministudio cassette tape recorder + een pedal koffier. Dus iemand verkocht iets waar ze niet veel van begrepen. Daarom werd mijn bod van €150 voor de Tascam ook geaccepteerd.
Dus in het donker en regen naar een gehucht gereden. Tascam ging aan, maar kon niet praktisch worden getest want dit allemaal bleek van hun overleden buurman te zijn die vaak op het podium stond en zijn vrouw wilde van de spullen af. Naast de Tascam stond een hele oude zelfgemaakte houten koffer opengeklapt met allerlei pedalen en footswitch erbij. Alle audio en stroomkabels waren er netjes in verwerkt met een dubbele bodem. Echt een ready to go kit + een sticker "Polderweg Studio's Amsterdam". Die voor toch wel €50 erbij genomen:

DOD 690 Chorus
DOD FX75B Flanger
Boss DSD-2 Digtal Sampler/Delay
Boss OC-2 Octaver
Boss GE-7 EQ
Boss DF-2 Super Feedbacker and Distortion
Cutec CMP-5 Compressor
MXR Distortion
Alesis Microverb 2
Line 6 POD Studio UX2 USB recording interface

Op de Chorus na doet alles het uitstekend!
 
Back
Top