Je laatste 3 aankopen??

Wat voor opamp upgrade gebruik je, kwam er laatst wat over tegen en lijkt me wel een optie voor wat oude bakken.

Ik heb de opamps van de filters van tl072 naar Motorola MC33079P vervangen.
Ook sockets geplaats meer weet nog niet of het geslaagt is.
De eq is 2 kanaals dus ik ga in 1 kanaal de tl072's zetten en vergelijken.

De op papier technisch beter opamp hoeft niet altijd het beste te klinken.
Het lijkt erop dat de tl072 een fijnere vervorming geeft.
 
- Dreadbox Typhon
- Decksaver voor MiniBrute2S
- Decksaver voor Hydrasynth
 
was precies alweer ff geleden
nog een revox b77 en nog een varispeed remote met parts voor revisie - die ik ruil voor een korg ms10 vermoedelijk
Simmons SDS 800
Vermona DRM
cv trigger vanuit midi (die maar niet wil arriveren)
na bijna jaar wachten is de Ondé magnetique eindelijk geleverd (heb m nog niet getest)
extra geheugen voor de imac
boel kabels
vermona retro lancet of hoe heet ie
2 presonus audio interfaces firewire => dus 2 keer 8 in & outs
korg NTS1 of hoe heet dat ding
akai tom cat (die ook op zich laat wachten)
Evans tape delay via SF doe nog toe is aan TLC
midas 320 upgrade (die 240 moet eens in de verkoop bedenk ik net)
zal 't zowat zijn. 2021 wordt 't jaar met zo min mogelijk aankopen. 2020 was alweer te belachelijk als ik zo de lijst zie...
 
was precies alweer ff geleden
nog een revox b77 en nog een varispeed remote met parts voor revisie - die ik ruil voor een korg ms10 vermoedelijk
Simmons SDS 800
Vermona DRM
cv trigger vanuit midi (die maar niet wil arriveren)
na bijna jaar wachten is de Ondé magnetique eindelijk geleverd (heb m nog niet getest)
extra geheugen voor de imac
boel kabels
vermona retro lancet of hoe heet ie
2 presonus audio interfaces firewire => dus 2 keer 8 in & outs
korg NTS1 of hoe heet dat ding
akai tom cat (die ook op zich laat wachten)
Evans tape delay via SF doe nog toe is aan TLC
midas 320 upgrade (die 240 moet eens in de verkoop bedenk ik net)
zal 't zowat zijn. 2021 wordt 't jaar met zo min mogelijk aankopen. 2020 was alweer te belachelijk als ik zo de lijst zie...
Jij blijft aan het gas he ;)
Dat je het nog kwijt kan!
 
ik heb nog een "reserve" kelder voor opslag... Er slapen ondertussen al meerdere spullen... Dat kan je je vast voorstellen.
Er is ook best wel wat verkocht in 2020 hoor. Spul dat ook al jaren in de kast lag :D
Kelder is erg groot. Maar toegegeven, mijn vrouw zegt al een hele tijd dat er veel teveel staat. Zeker nu ik hier nog wat babysit speel voor mijn verhuisde vriend zijn gear. Komt er dan ook niet van om alles de verdiende aandacht te geven, dan moest ik stoppen met werken voor n paar jaar en fulltime onderground gaan :D

Moest ik wat beter kunnen spelen en YT ambities hebben kon ik zo een dedicated kanaal beginnen, no doubt.
 
was precies alweer ff geleden
nog een revox b77 en nog een varispeed remote met parts voor revisie - die ik ruil voor een korg ms10 vermoedelijk
Simmons SDS 800
Vermona DRM
cv trigger vanuit midi (die maar niet wil arriveren)
na bijna jaar wachten is de Ondé magnetique eindelijk geleverd (heb m nog niet getest)
extra geheugen voor de imac
boel kabels
vermona retro lancet of hoe heet ie
2 presonus audio interfaces firewire => dus 2 keer 8 in & outs
korg NTS1 of hoe heet dat ding
akai tom cat (die ook op zich laat wachten)
Evans tape delay via SF doe nog toe is aan TLC
midas 320 upgrade (die 240 moet eens in de verkoop bedenk ik net)
zal 't zowat zijn. 2021 wordt 't jaar met zo min mogelijk aankopen. 2020 was alweer te belachelijk als ik zo de lijst zie...
Die Simmons SDS 800 wil ik zeker ook nog eens, veel plezier ermee!
 
Die simmons is net zoals de syncussion (clone) een heerlijk ding. De sds8 komt veel vaker voorbij... succes met de jacht.
 
TAL JP8
Arturia Collection V8
MacPro 2019
 
ik heb nog een "reserve" kelder voor opslag... Er slapen ondertussen al meerdere spullen... Dat kan je je vast voorstellen.
Er is ook best wel wat verkocht in 2020 hoor. Spul dat ook al jaren in de kast lag :D
Kelder is erg groot. Maar toegegeven, mijn vrouw zegt al een hele tijd dat er veel teveel staat. Zeker nu ik hier nog wat babysit speel voor mijn verhuisde vriend zijn gear. Komt er dan ook niet van om alles de verdiende aandacht te geven, dan moest ik stoppen met werken voor n paar jaar en fulltime onderground gaan :D

Moest ik wat beter kunnen spelen en YT ambities hebben kon ik zo een dedicated kanaal beginnen, no doubt.
Zolang de kelder maar droog is, is het wel fijn m daar wat spul te kunnen stallen als je het even niet wilt gebruiken.
Zo zet ik spullen bij mijn uoders op zolder, die heb ik zelf niet.
 
A&H DR128 - 1990s versie van een Behringer XR16 met windows95 editor, wish me luck :D
Gare x0xb0x - voor een paar tientjes kon ik hem niet laten lopen
Vox Tonelab (desktop) - ook cheap, extra fx is altijd mooi, misschien andere tube proberen.
 
Prophet 5 Rev4

Heritage Audio Successor

TLAudio 5013 V2 (dead cheap gekregen)
 
Ben de laatse tijd meer bezig met het op orde krijgen van mijn pedalboard.
Deze drie zijn er recent bijgekomen:
- Electro harmonix Big Muff Pi Deluxe
- Caline Orange Burst overdrive
- Colorsound supa fuzz wah swell
 
Die simmons is net zoals de syncussion (clone) een heerlijk ding. De sds8 komt veel vaker voorbij... succes met de jacht.

Wat zou een sds800 in redelijke staat tegenwoordig doen?
 
Back
Top