Je laatste 3 aankopen??

Roland Aira System-1
Arturia Minibrute
Yamaha CS15

Die CS15 is met afstand mijn favoriet ever trouwens.
 
Ehm...
Elektron Analog rytm
NI Maschine STUDIO
Custom VanDamme kabel db25 <> 4x stereo TRS voor AR
2x vandamme toslink 5m
Seasonic 520 fanless PSU voor DAW
SAMSUNG 850 pro SSD 500gb voor DAW
 
UVI Vintage Vault
Audiorealism REdominator
Maschine Expanions
 
Ik begin binnenkort eindelijk muziek te leren (proberen) maken...
Ben al wat bezig met muziektheorie bestuderen - spelen kan ik uiteraard niet maar daar heb je toch step-sequencing voor?
Natuurlijk wil ik het liefst een verzameling vette acid-bakken maar hoe leuk zelfs 1 zo'n toestel kan zijn, daar bouw je geen track mee...
Dus heb ik een Yamaha RS7000 besteld (die nog moet geupgrade worden naar 64mb RAM) en ook een Access Virus Classic (die deal is nog niet 100% rond)... Daarmee is mijn budget voorlopig op, maar ik weet wel al waarvoor ik nu aan het sparen ben: een Future Retro Revolution (een mkI waarvan ik nog niet weet of hij de upgrade naar mkII al heeft gehad)...
Met deze set-up (zelfs zonder de Revo) moet het volgens mij lukken om minstens een paar fatsoenlijke tracks te maken of heb ik iets over het hoofd gezien? (iets om de MIDI te syncen of hoe haal je eventuele lag eruit?)
Ik ben van plan alles met hardware te doen, dus geen VST's of Ableton of hoe het allemaal ook mag heten...
 
Ik begin binnenkort eindelijk muziek te leren (proberen) maken...
Ben al wat bezig met muziektheorie bestuderen - spelen kan ik uiteraard niet maar daar heb je toch step-sequencing voor?
Natuurlijk wil ik het liefst een verzameling vette acid-bakken maar hoe leuk zelfs 1 zo'n toestel kan zijn, daar bouw je geen track mee...
Dus heb ik een Yamaha RS7000 besteld (die nog moet geupgrade worden naar 64mb RAM) en ook een Access Virus Classic (die deal is nog niet 100% rond)... Daarmee is mijn budget voorlopig op, maar ik weet wel al waarvoor ik nu aan het sparen ben: een Future Retro Revolution (een mkI waarvan ik nog niet weet of hij de upgrade naar mkII al heeft gehad)...
Met deze set-up (zelfs zonder de Revo) moet het volgens mij lukken om minstens een paar fatsoenlijke tracks te maken of heb ik iets over het hoofd gezien? (iets om de MIDI te syncen of hoe haal je eventuele lag eruit?)
Ik ben van plan alles met hardware te doen, dus geen VST's of Ableton of hoe het allemaal ook mag heten...

Hi Steffie,

Je kan deze vraag gerust in het subforum "Overig Studio" plaatsen ;)

Cheers,
Exo. :mega:
 
-Casio CTK3200
-Casio XWG1
-Novation XioSynth49
 
De afgelopen maanden even wat geinvesteerd in een wat minder computer gestuurd proces:

mpc1000
korg ms-20 mini
mackie mixertje
el capistan

Wat een lol heb ik zo zeg. Had al veel eerder over moeten stappen op hardware :luv:
 
-Casio CTK3200
-Casio XWG1
-Novation XioSynth49

we zullen ze volgende week wel weer tegenkomen in je verkoopdraad vermoed ik zo...
 
DSI Prophet 12
DSI Pro 2
Editor voor de P12
 
Avalon V5 Pre
RODE NT1 mic
DSI Pro 2
4x TS stereo > db25 custom kabel voor RYTM vandamme
2x 5 meter toslink vandamme
 
Kawai K5000s
Korg MS 20 mini
Waldorf Q
 
Tevreden met je Mini? :)

ja eigenlijk wel, was nooit zon fan van de ms10 en ms 20 maar deze schijnt net wat mionder nasaal tezijn, erg leuke synth zeker voor mijn muziek.
 
hopelijk dinsdag binnen, m'n nieuwe main monitoren TAD S-1-EX, 67kg per stuk schoon aan de haak ;) en een setje AudioQuest K2 speakerkabel
1501_Pioneer_S-1EX_6.jpg


b_24295.jpg
 
Back
Top