Acid Symphony (10xTB303)

Och, wel geinig, maar dan hoor ik liever de "303 Allstars" :D
 
nou, op de volgende sf meeting iedereen met n 303 een pak aan en langskomen dus!

In mijn geval wordt het dan een electribe sX met 303 samples :D en een synthforum shirt. Das net zo stoer :D. En je hebt nog wat ranzige buizen er achter
 
Leuk idee, maar het is toch wel een kakafonie. Ik vind het niet echt super klinken. Zoveel 303's en dan improviseren is denk ik geen goede combo. Als ze het nu echt goed inprogrameren, waardoor je meer acid 'akkoorden' krijgt, dan klinkt het volgens mij een stuk beter.

exact wat ik ging zeggen.

dit werd ook kakofonie, maar das al te zien aan de manier dat ze er liggen:
5.jpg
 
Dat lukt vast wel en anders nemen we toch 303 klonen? :D
 
oubollige, allemaal net in het pak alsof het een klassieke voorstelling is...
en weer scandi's, wat is dat toch met dat volk en dit soort dingen :confused:


kwam by hun niet de weer GOD THOR vandaan ...
zegt genoeg
ziet er leuk uit niet opmijn festivalletjes aub !

maartog ister wel veel acid/ electro / in scandie..navie
weinig breaks
jammer
en de nord wave zijn ze ook 5 jaar telaat mee
 
Dan moet ik maar weer even ingrijpen... :P

Thor: ja, van de Scandinaviërs (weinig correct en nogal zinloos om alle Denen, Zweden, Noren, IJslanders van vroeger to nu zo allemaal bij elkaar te schrapen, maar goed, het is geen wetenschappelijke publicatie hier...); bekend van de Vikingen! (en zoiets als Donar bij de Germanen - bah, weer zo'n slechte generalisatie :erm: ). Maar heeft dus niks met de Finnen te maken! Finnen (Finno-Ugrisch) hebben een totaal andere achtergrond dan Scandinaviërs (Indo-Europees) - waarbij je allerlei dingen in acht moet nemen waaraan vaak voorbij wordt gegaan (i.p.v. het 'volkeren' te noemen), maar zeker is wel dat je ze niet zo door elkaar kunt gooien, en zeker niet mythologisch. :geslaagd:

Goed, terug naar de 303s. Waarvan ik het wél leuk zou vinden trouwens als ze dit soort geintjes op Lowlands hadden. :P
 
kvinnet wel vet :) gaat her en der toch wel volledig los.....
 
Shit - is mooi aan me voorbijgegaan dan... :stupid

Alhoewel die X-Ray wel echt een ontzettend irritante 'keet' is trouwens (hoe noem je het anders?): lelijke uitstraling (van binnen en van buiten) en altijd veel te druk. =( Maar goed, toch maar 's beter op het 'electronic music'-programma letten dan, bij LL. 8~
 
Back
Top