Even netjes voorstellen

cdk1899

Banananah
Lid sinds
10 augustus 2007
Berichten
2.240
Locatie
Rotiknor
Allereerst iedereen nog de beste wensen voor 2008, laten we er een muzikaal jaar van maken :mega:

Ben al een tijd hier op dit prachtige forum informatie aan het verzamelen en al wat gear verkocht en gekocht aan en van diverse leden.

Begin net de materie wat te doorgronden wat betreft synths en stuff, dus ik dacht laat ik me nog even netjes voorstellen :eureka:

Mijn naam is Chris, 28 jaar en ik woon in Ridderkerk. Ben al sinds jongs af aan (sinds een jaar of 8 ofzo) verknocht aan muziek van Vangelis, Jarre en Kitaro. Heb sinds die tijd altijd al wat met synthesizer muziek willen doen, maar het lot besliste anders :D

Speel vanaf mn 8e klassiek gitaar en heb al veelvuldig opgetreden (zowel solo als in een kwartetbezetting) op diverse festivals, kamerpodia, openingen, recepties, etc. Mijn specialiteiten en mijn favo genres die ik ten gehore breng zijn Spaans (Albeniz, Tarrega), Zuid-Amerikaans (Jobim, B. Powell), maar ook stukken uit de Barok (suites van J.S. Bach), Renaissance (Dowland) en Classicisme (Sor) spreken mij zeer aan.

Sinds mijn 16e jaar kwam ik in aanraking met dancemuziek en heb sinds die tijd zowat alle genres leren kennen. Mijn favo genres hedendaags zijn Progressive house (Sasha&Digweed), Minimal (Trentemoller) en Techno (o.a. Joris Voorn, Richie Hawtin). Ga ook regelmatig naar festivals en housefeestjes (zowel commercieel als zwaar underground) om mijn energie kwijt te kunnen.

Heb 2 jaar geleden eindelijk een setje draaitafels aangeschaft :dj:om zelf mijn muzikale inspiraties qua dance kwijt te kunnen (het knaagde al lange tijd, maar kwam er nooit van).

Maar... er knaagde meer. Als je plaatjes van anderen in elkaar kunt draaien wil je op den duur ook zelf gaan produceren. Ben via diverse dj-fora terechtgekomen op deze geweldige site en ik moet zeggen dat hier een schat aan informatie en know-how aanwezig is :geslaagd:

Daarom hoop ik hier als muziekfanaticus verder te groeien en mijn ervaringen met mede forumleden te delen. Ben van plan om me eerst op hardware te richten en in de toekomst software erbij te betrekken. Ben momenteel in het bezit van een SU700 en een MC909 (die laatste wil ik van de hand doen, om meer te ontdekken :duivels:)

Ik ben verder momenteel studerend voor registeraccountant en ben in dienst bij een groot en wereldwijd bekend accountantskantoor.

We gaan hier nog een leuke tijd tegemoet :okdan:

Zo het was ff een stuk proza, maar hoop dat jullie een beetje een dwarsdoorsnede hebben van wie, wat waar :D

Cheers
 
Laatst gewijzigd:
Van harte welkom!
 
Back
Top