Even voorstellen!

DJMichieldeJong

Nieuwkomer
Lid sinds
12 juli 2006
Berichten
12
Beste mensen,

Laat ik me even voorstellen...
Mijn naam is Michiel de Jong en ben enkele jaren actief als dj / producer. Sinds 1999 ben ik werkzaam als producer, dit op regelmatige basis met mijn collega Bram Savelkoul onder de naam 2combined.
In 2004 heb ik te SAE in Rotterdam mijn Audio Engineering diploma behaald en momenteel ben ik werkzaam als Audio Engineer/ geluidstechnicus. Verder geef ik les in "produceren met cubase" bij de DJSchool.
Na 7 jaar geproduceerd te hebben en de studio eindelijk in orde te hebben is de tijd aangebroken met onze muziek naar buiten te gaan treden.
Omdat ik naast het produceren meer tijd wil gaan steken in het dj-gebeuren heb ik besloten, naast de gebruikelijke 2Combined website een nieuwe homepage aan te maken, namelijk:
www.djmichieldejong.com
Dit is vanaf heden mijn persoonlijke pagina waar veel informatie te vinden zal zijn over mijzelf, mijn producties en mixen.
Er zal hier en daar nog aan de pagina gesleuteld moeten worden, maar ik denk dat het zeker de moeite waard is zo nu en dan eens een kijkje te gaan nemen. Om een idee te krijgen van onze muziek, zullen er tevens enkele producties als download ter beschikking worden gesteld, dit zal niet lang meer op zich laten wachten.
Uiteraard zijn alle reacties van harte welkom!

Wish you all the best,

Michiel de Jong
 
:biertje: Welkom hier!


Heeft 't hebben van 2x een Virus C en een Triton LE nog een speciale reden, of vind je ze gewoon zo goed?
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
:biertje: Welkom hier!


Heeft 't hebben van 2x een Virus C en een Triton LE nog een speciale reden, of vind je ze gewoon zo goed?

Thanks! :dj:

De reden dat we 2x een Access Virus hebben; omdat het gewoon een super vette synth is, maar het grootste voordeel ervan is dat er bij het aansturen via midi niet "alles uit 1 bak wordt getrokken" zodat je dus meer mogelijkheden/ sounds ter beschikking hebt. Allebei de synths hebben dan ook 2 verschillende soundsets aan boord. De Triton is uiterst gebruiksvriendelijk en wordt gebruikt als master keyboard, 1 bij mij in de studio, de ander bij mijn collega Bram thuis.

Groeten Michiel!
 
Back
Top