Even Voorstellen.

TheVorTeX

Peek en Poke
Lid sinds
3 december 2004
Berichten
160
Locatie
Brabant
Hoi!

Al enige tijd ben ik hier aan het rondzwerven op deze geweldige forum. Ik zal me dan ook maar eens netjes voorstellen, Mijn naam is dus Michael. Heb wat jaren gitaar gespeeld, Sinds enige tijd ben ik geinteresseerd geraakt in synthesizers, vooral het programmeren ervan. De style waar ik mee bezig ben is Space, Ambient en Soundscapes. Mijn muzikale voorkeur gaat uit naar verschillende stylen zoals. Dream theatre, Oldfield, Satriani Kraftwerk en natuurlijk Jarre.

Ik heb tijdje geleden mijn eerste synth aangeschaft. Een Yamaha An1x. Hier heb ik al heel veel van geleerd. Nu wil ik er zeker 1tje erbij wil hebben Ik denk nu aan een Wavestation Ex. Het liefste wat ik doe is een beetje componeren\jammen en Improviseren.

Groeten,

Michael
 
Welkom!

enne... lekker he..gitaar spacen bij een spacende synth-track....hier gaat ook mijn voorkeur naar uit! Moet dit dan ook maar weer snel gaan doen!

Veel plezier op dit Forum!
 
Eerlijk gezegd, sinds ik niet meer in een band speel, heb ik mijn gitaar niet zo vaak meer aangeraakt.
Ik haat repeteren en verplichtingen...... Maar ...euh...omdat ik toch nog met muziek bezig wil zijn.
met synthesizers zijn de mogelijkheden eindeloos......
 
Haha!..Ik speel juist weer wel in een band...is er echter nog steeds niet van gekomen om thuis tijdens het freaken met de synths ook de gitaar er weer bij te pakken!!!
Maar goed, ideeen en inspiratie vergaan nooit!
 
welkom! :okdan:
 
welcome.jpg
 
Back
Top