eindelijk even voorstellen...

UskanK

Nieuwkomer
Lid sinds
21 Maart 2007
Berichten
23
Locatie
maastricht
Beste mensen, eindelijk na lang wachten mijn bevestigingsmailtjes ontvangen!
Ik heb me nl. al een tijd geleden aangemeld maar door de mailproblemen ontving ik vandaag pas de bevestiging. Forum op's: bedankt voor het fixen!

Ik kan nu dus posten op het forum, en zal me meteen maar even voorstellen:

Vincent Bakker 42 jaar
voormalig bassist en (prof)geluidstechnicus voor live bands
momenteel werkzaam als webdesigner
sinds kort weer (therapeutisch :D ) actief muziek aan het maken, en eindelijk met een setup die me bevalt:
alles in een doosje(laptop)!

Vroeger heb ik gewerkt met allerlei analoge spullen, maar nu kan ik dus gewoon in de huiskamer gaan ziten pielen met een koptelefoon op.
Ideaal voor deze familyman...

Ik heb nog wel wat analoge en digitale spullen staan, maar doe er niet zo veel meer mee, want ik heb domweg geen tijd en gelegenheid om een complete studio te onderhouden momenteel.

Mijn muzikale voorkeuren zijn erg divers te noemen, van abba tot zappa zullen we maar zeggen, via kraftwerk, cabaret voltaire, en dubreggae.

Maar op de pc beperk ik me meestal tot simpele 4/4 maat deunen en experimenten. Zou je het "dance" kunnen noemen? Laat ik graag aan anderen over...

Ik zal wat trackjes posten om te kijken wat de kenners er van vinden. Ik zie dat die hier in ruime mate te vinden zijn!

In ieder geval weet ik nu al dat dit forum boordevol nuttige info staat, en hoop in de toekomst wellicht een bescheiden steentje bij te dragen aan de discussies.

Iedereen:
:biertje: :luv: en veel :dubbel:
 
Een hartelijk welkom !
Altijd goed..diversiteit !;)

:biertje:
 
:koffie: welkom, welkom!
 
Back
Top