alicia keys op een jupiter 8

Wat een nepotisme, oprotten met die commersjele br33z4h biaatch.

Of ze nou wel of niet kan pingelen, dat kan elton john ook, boeien..

Hehe

Hehehe Ik zou mijn hond er ook vanaf........o shit ik dacht effe dat ik hier op geenstijl zat :D

Maar goed ik vind haar ook niet bijzonder, en ze kan inderdaad prachtig spelen, wat waren dat? 3 noten op die saturnus?
 
zonder de jupiter 8 was deze topic nooit gestart van alicia keys , alleen omdat ze 1 gebruikt en alleen voor de kenners
leuk is wil niet zeggen dat iedereen haar goed moet vinden.
 
Alicia Keyes heeft meer in haar mars dan menig soulzanger(es) waar jij op doelt. Ik bedoel én zingen én schrijven én piano spelen én een jupiter 8 én een bevallig voorkomen... Dat zie je maar heel weinig.

Niet dat dat verder echt boeit of zo, maar die JP8 is dus niet van haar. Zie de volgende post uit de opmerkingen onder de foto's in de link die Elektrofunk gaf:

synthpunk schreef:
its not hers, it was rented from a London based equipment hire company. i work for them and had to replace the mains lead just before we sent it out to the EMA's. that particular one is probably the most visible jp8 in the uk, as its been used as a prop on various uk tv shows for the last 20 odd years. equipment often comes back from tv shows with strips of gaffa tape or black self adhesive plastic placed over any visible logos.

(...)

oh wow, thats funny... ive only just noticed the yamaha logo. i hope its still on the synth when it comes back..

Wat verder uiteraard niet wegneemt dat ze wél kan zingen, kan spelen én zelf schrijft, een combinatie die je niet heel vaak ziet in de r&b - maar waar het op SF om gaat: die JP8 is niet de hare! :D
 
gehuurd?

komkom zodadelijk vertellen jullie me nog dat mejuffrouw toets is gefotoshopped!!
trouwens die soulzangeressen van weleer zien er tegenwoordig echt niet meer zo uit hoor.
en spelen... daar gaat het toch helemaal niet om ! niet bij mtv in ieder geval. dan moet je wat verder weg van de (sony) highway. zo was het ook in de tijd van r&r
 
Niet dat dat verder echt boeit of zo, maar die JP8 is dus niet van haar. Zie de volgende post uit de opmerkingen onder de foto's in de link die Elektrofunk gaf:
Oorspronkelijk geplaatst door synthpunk
its not hers, it was rented from a London based equipment hire company. i work for them and had to replace the mains lead just before we sent it out to the EMA's. that particular one is probably the most visible jp8 in the uk, as its been used as a prop on various uk tv shows for the last 20 odd years. equipment often comes back from tv shows with strips of gaffa tape or black self adhesive plastic placed over any visible logos.

(...)

oh wow, thats funny... ive only just noticed the yamaha logo. i hope its still on the synth when it comes back..


Wat verder uiteraard niet wegneemt dat ze wél kan zingen, kan spelen én zelf schrijft, een combinatie die je niet heel vaak ziet in de r&b - maar waar het op SF om gaat: die JP8 is niet de hare! :D
Zo zie je maar weer dat je niet alles op het internet moet geloven.
Ik zag de live uitzending van de MTV VMA in Amerika, en daar had ze ook een Jupiter. Ik betwijfel of ze die besteld hebben uit London. Wie gaat een Jupiter vervoeren?

Misschien voor degene die haar werk niet kennen, luister eens naar dit. Kun je nog eens wat van leren.
Ps. Het is Keys niet Keyes.
 
Misschien voor degene die haar werk niet kennen, luister eens naar dit. Kun je nog eens wat van leren..

Je kan haar hele oeuvre komen aandragen, blijf erbij dat die "Live" MTV registratie van post 1, benedenmaats is qua zang en timing (op het einde loopt de boel helemaal uit de maat).
 
Zou d'r kont wel unnu keer willen bespelen...
 
Ik vraag me al jaren af waar de letters R&B tegenwoordig voor staan. Vroeger was dat Rhythm & Blues. Geen muziek waar synths in domineren. Nee, dan de Berlijnse School... maar ik ben het wel met Loveyourjunos eens. Een zeldzame combinatie. Het oog wil ook wat.
 
Ik vraag me al jaren af waar de letters R&B tegenwoordig voor staan. Vroeger was dat Rhythm & Blues. Geen muziek waar synths in domineren. Nee, dan de Berlijnse School... maar ik ben het wel met Loveyourjunos eens. Een zeldzame combinatie. Het oog wil ook wat.

R&B betekent nog steeds Rhythm & Blues, maar om de verwarring niet te groot te maken wordt alleen de afkorting gebruikt.
Ik vond R&B soul zonder eeeeh soul, in vergelijking met een aantal dames daarvoor (aretha franklin, tina turner etc), maar de term R&B wordt eigenlijk niet zo heel veel meer gebruikt lijkt me, men gebruikt de term soul weer steeds meer. Niet dat er dan meer soul in zit.
Totdat ik een aantal jaren geleden bij een concert was van Destinys Child in Rotterdam en ze een medley van gospels deden. Toen bleek dat de dames wel degelijk Soul hadden. Om de een (he waarom komen er geen streepjes op de?) of andere reden raakt dat weg in de productie van R&B.

JP-8: Als nou meer artiesten op stage een jupiter 8 gebruiken, wellicht dat Roland dan tot een heruitgave komt.
 
Wat is die live opname slecht! en dan ook nog eens die hiawatta look van haar :dubbel: en in die clip heeft ze een of andere spasme aanval. Wat een ruk muziek. Maar zo'n jupiter op een podium staat altijd mooi, zo worden ze niet meer gemaakt.
 
JP-8: Als nou meer artiesten op stage een jupiter 8 gebruiken, wellicht dat Roland dan tot een heruitgave komt.

Hoezo? Ze hebben de JP8000 toch al gemaakt? Hetzelfde, maar dan duizend keer beter! ;)
 
Wat is die live opname slecht! en dan ook nog eens die hiawatta look van haar :dubbel: en in die clip heeft ze een of andere spasme aanval. Wat een ruk muziek. Maar zo'n jupiter op een podium staat altijd mooi, zo worden ze niet meer gemaakt.

Je zou willen dat je ooit in je leven zo'n exemplaar had mogen batsen.



Van de vrouw dan he, je weet het hier maar nooit ;)
 
Je zou willen dat je ooit in je leven zo'n exemplaar had mogen batsen.
Van de vrouw dan he, je weet het hier maar nooit ;)

Gij wit toch hellemaal niet wat ik:kets, kees, bal, bonk, naai, paal, paar, pomp, sop, vogel, voos of wip ;)

en tja om nou een synth te gaan pompen, dat gaat zelf mij te ver.
al zou deze nog wel lukken :D
cake2.jpg
 
Je kan haar hele oeuvre komen aandragen, blijf erbij dat die "Live" MTV registratie van post 1, benedenmaats is qua zang en timing (op het einde loopt de boel helemaal uit de maat).

Alsof het vroeger allemaal zo strak ging. T hoeft niet perse strak te zijn ;) En als je uitgaat van 1 opname... Je had erbij moeten zijn toen ze voor BNN een paar jaar geleden in panama was. Dat was pas mooi. Huiselijk, warm en rete goed (en strak)
 
Zonde van die mooie Yamaha sticker.

*rent hard weg*
 
Gij wit toch hellemaal niet wat ik:kets, kees, bal, bonk, naai, paal, paar, pomp, sop, vogel, voos of wip ;)

en tja om nou een synth te gaan pompen, dat gaat zelf mij te ver.
al zou deze nog wel lukken :D
cake2.jpg

Dus gij beweert da gij es een keer flink door mevrouw d'r sleutelgat het moge koekeloere? :D
 
Back
Top