[TRACK] TFH - Dreamgirl

Lekker hoor. Muziek en productie beide dik in orde. Ik hoor duidelijk Kraftwerk invloeden (scoor je altijd punten mee bij mij als je het goed uitvoert ;) ). Met name je kick en bassline liggen lekker in de mix/ zitten elkaar niet in de weg. Kick heeft lekker veel body, zonder de rest van je track dicht te smeren/ te laten pompen. Luidheid van de snare vind ik prima in verhouding. Toffe track geworden :okdan:
 
Hé Hazes! Bedankt voor het luisteren en de complimenten. Deze track is uiteindelijk een enorm leerproces geworden, maar ben er nu zeer tevreden mee. Weet niet of er labels op zitten te wachten, maar gelet op de energie die ik er in heb gestoken, zou ik het toch iets meer mee willen.
 
:okdan: leuke track!, dit is leuke muziek, valt niet veel op aan te merken, zelf zou ik een track (newwave/indie/electro) nooit 6:30 maken. 3:30 tot 4:00 is meer als genoeg, de laaste 2 minuten hangen er ook maar een beetje aan. de vocalen op 2.20 vind ik persoonlijk ook niet nodig, en ik zou der hier en daar nog een klein tweakje aan geven.

Goed Bezig!
 
Back
Top