My heart beats for You

lol jullie lijken het wel erg eens allemaal... en dat terwijl het zo'n geliefd nummer is...
 
ja nou het heeft tot nummer 1 gegaan. dus ik snap niet helemaal wat je zegt, tenzij je zelf een goede grappenmaker bent.
 
Al je tracks die ik beluisterd heb, blijken aan dezelfde ziekte te lijden: het klinkt telkens als een rommelboel. Voor de rest zitten er af en toe originele/bruikbare zaken tussen. En doe iets aan die vreselijke drums!
 
Origineel geplaatst door trancemo6
ja nou het heeft tot nummer 1 gegaan. dus ik snap niet helemaal wat je zegt, tenzij je zelf een goede grappenmaker bent.

wat een tripper ben je toch he..sjonge jonge....


nummer 1 van de snikkel-parade zeker
 
door de reacties hier moest ik toch ook ff gaan luisteren :)

Kon ik gelijk ff mijn nieuwe AKG K 240DF koptelefoon gekocht op synthforum ff testen :)

en.. nou ja.. ik begrijp er dus ook helemaal niks van :D

buiten wat er al gezegd is. Er zit geen 'lucht' in je tracks. ik heb er nu 2 geluisterd en je lead melodien gaan maar door, ze stoppen vrijwel niet, er zit geen adempauze in. ook kan ik geen terugkerend thema ontdekken nog..

En kijk uit met je compressor, in het 'hart' nummer springt de gitaar op en neer in volume als een kangaroe op speed.

gewoon door gaan met muziek maken is het beste advies, al doende leert men.

nog 1 advies. als je snel wat wilt leren over het arrangeren/componeren/produceren van muziek, maak een nummer na! van begin tot het eind! het zal je verbazen hoeveel je hiervan op steekt, ook onbewust. Het creeren van melodien, akkoord progressies, etc.

je kan ook gewoon beginnen met het naspelen van leadmelodien.
 
Origineel geplaatst door JelleWaltman
door de reacties hier moest ik toch ook ff gaan luisteren :)

waarschijnlijk is die op 1 gekomen door het aantal plays. Ik vermoed dat er veel over de track gesproken wordt wat tot resultaat heeft dat die door veel mensen even aangeklikt wordt.

ik vind het overigens wel van lef getuigen om zo'n track te posten. 8o)


kleine review:
Ik snap deze track niet. ik vind er weinig van kloppen wat er in de track gebeurd. Timing zit er niet in, een arrangement mist, de afmix is dramatisch door verkeerd gebruik van compressors. Aan de andere kant hoor ik er ook wel wat positiefs in, als je hier een echte productie van laat maken door een skilled muzikant dan heb je best een mooi thema.

Belangrijkste is natuurlijk wel dat je er zelf plezier aan beleefd, daar gaat het uiteindelijk om.
 
Wellicht kun je hiermee net zo'n ster worden als Eddy Wally (the voice of europe). Die doet ook altijd alles live :D


maar goed, ik vind het dus niks, te chaotisch, afstotelijk, slecht afgewerkt...
 
Ik had het dan ook over de andere die ik beluisterd heb. Ik ben zo vrij geweest mijn commentaar voor dit gedrocht voor mezelf te houden. In ieder geval was het bedoeld als goede raad, dus doe ermee wat je wilt!

Origineel geplaatst door trancemo6
op deze track zitten geen drums. btw hoor je jezelf wel? vind je dat objectief?
 
ik dacht dat mun soundcard kapot was, maar dat bleek dus gewoon aan dit nr te liggen ;)
 
wat me vooral opvalt zijn de gemengde reacties... dat zal dan positief zijn vermoed ik.
 
Origineel geplaatst door trancemo6
wat me vooral opvalt zijn de gemengde reacties... dat zal dan positief zijn vermoed ik.

Ja zeker in jouw verknipte wereld wel hoor....sero-positief dan toch wel zeker
 
Kon het niet laten om toch even te luisteren door deze voorbeeldige discussie...

Maar euh..... wat zal ik zeggen...

ik speel dat nummer al erg lang op piano. komt volledig van mijn hand.

Gooi de piano versie er eens op, ben benieuwd hoe die versie klinkt, want deze heeft nog wel wat werk nodig...
 
Back
Top