Gertjan Koolen - Are you serious ft. Alan Watts (Randeep Tribal Shamana Remix)

Seva Randeep

Music & sounds
Lid sinds
13 januari 2008
Berichten
454
Locatie
Roermond
Een tijdje geleden had mijn neef Gertjan Koolen zijn tweede muziekalbum uitgebracht. Daarop staat het nummer Are you serious? met daarin de stem van Alan Watts verwerkt. Omdat ik van de zomer een boek van Alan Watts had gelezen, leek het me wel leuk om dat nummer te remixen (soms doe ik dat wel eens).

Aan Gertjan had ik de stems en midi gevraagd en ben aan de slag gegaan. De remix is een beetje tribal-achtig geworden en uitermate geschikt om op te dansen, vind ik dan.

Voor diegene die niet goed kunnen wat horen wat Alan Watts eigenlijk zegt, is hier het complete citaat zoals het in de track voorkomt:
"The important thing to understand is what the Sannyasin, the Shamana, the man who goes outside the pail is saying is: 'Pease people, who are in the pail, I my existence reminds you that you're only playing. Don't take it too seriously.'"
Goed advies: Neem het leven niet te serieus, want het is maar een spel.
😉
Vandaar ook dat Alan Watts als sjamaan op de cover staat.

Enjoy :-)

 

Attachments

  • Randeep  Tribal Shamana Remix (1).png
    Randeep Tribal Shamana Remix (1).png
    1,6 MB · Bekeken: 31
Leuk. Door de akkoordjes doet het me op sommige punten wat aan Duck Sauce - Barbara Streisand denken (zoals het stukje na 3:08 bijvoorbeeld). Die leadgitaar kan misschien nog wat meer hoog/definitie hebben, verder weinig op aan te merken.
 
Hola Randeep,

klinkt goed,maar ik vind wel een hoop gaten erin met drums!
Misschien wat dichter op elkaar zetten,het moet ook wel spannend blijven!

Groeten van andreos :)
 
Back
Top