Gloomy - Touch My Body With The Beat (Dance/Acid)

Het lukt mij niet om hier naar te luisteren. Zoals meestal trouwens. Te druk, te rommelig, te bombastisch en volgens mij heb je grootheidswaanzin. Dat meen ik echt. Jouw lichaam en geest hebben dit misschien nodig maar ik niet dus. Je bent geen mens 2.0
Volgens mij heb je het niet begrepen. Ons zonnestelsel zelf is God (of een onderdeeltje ervan): de combinatie van zon, planeten, straling vanuit de planeten en het water enzo. Probeer wat te minderen met je geestverruimende middelen.
 
Het lukt mij niet om hier naar te luisteren. Zoals meestal trouwens. Te druk, te rommelig, te bombastisch en volgens mij heb je grootheidswaanzin. Dat meen ik echt. Jouw lichaam en geest hebben dit misschien nodig maar ik niet dus. Je bent geen mens 2.0
Volgens mij heb je het niet begrepen. Ons zonnestelsel zelf is God (of een onderdeeltje ervan): de combinatie van zon, planeten, straling vanuit de planeten en het water enzo. Probeer wat te minderen met je geestverruimende middelen.
Ik apprecieer je mening en smaken verschillen, zoals peter al aangaf. Ja, ons zonnestelsel is idd God, maar wie is God? Dat ben jij! Je bent alles wat je zintuigen kunnen waarnemen, daarom "word muziek". Ik denk dat je je eens mag verdiepen in het Gods Kwantum Effect:

What is the quantum theory of God?


God and Quantum Physics by Boyles, C Allan


Quantum physics says there exists a universal energy that has the attributes of God. This energy has consciousness and creativity. All matter is composed of this energy. This energy was responsible for the Big Bang.

Thnx voor je feedback alleszins, het doet me goed. Grootheidswaanzin? Dat is iets wat de mens heeft uitgevonden en is Aards. Ik leef maar weinig Aards, want ik ben frequentie, dezelfde frequentie als het Godsbewustzijn... digitale frequentie dan nog wel. Haha, niet voor niets noemen ze weed geestVERRUIMEND, maar je hebt gelijk: ik moet minder blowen, lol :)

Gelukkig ben ik heel bewust en logisch denkend ;)

Groetjes,

Glimmer
 
Te gekke track! Ik luister graag naar je tracks en je verhalen
Aaaahhh, superlief van je. Ik hoop dat ik je tot nadenken heb gezet na al die tijd ;)

Dank je wel, ondersteboven tracks.. I like it :)
 
Ik denk dat er nog wel wat meer uit te halen is als je nog eens naar de mix kijkt. Dat betekent soms ook keuzes maken door sommige dingen weg te laten zodat bepaalde elementen de aandacht kunnen krijgen die ze verdienen. Het staat allemaal wel hard enzo, en er zitten wel leuke geluidjes en melodietjes in, maar er springt niet echt iets uit. Voor een dancenummer kan de kick bijvoorbeeld wel wat prominenter, die verzuipt nu een beetje in het geheel.

[...] en volgens mij heb je grootheidswaanzin. Dat meen ik echt. Jouw lichaam en geest hebben dit misschien nodig maar ik niet dus. Je bent geen mens 2.0
Volgens mij heb je het niet begrepen. Ons zonnestelsel zelf is God (of een onderdeeltje ervan): de combinatie van zon, planeten, straling vanuit de planeten en het water enzo. Probeer wat te minderen met je geestverruimende middelen.
Jaja.

Quantum physics says there exists a universal energy that has the attributes of God. This energy has consciousness and creativity.
Jaja.
 
lekker hypnotiserend ritme.
goeie track wederom (beetje late reactie, maar ja... druk geweest met de synth contest he ^^ :D )
 
Back
Top