gestolen apparatuur

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

virkaz

Ouwe rot
Lid sinds
24 juli 2002
Berichten
4.063
Laats zag ik hier een thread over een gestolen JP8000
Gister hoorde ik dat alle live-gear van Junkie XL was gestolen...

Ik vroeg twee dingen af:
Wat doe je als alles pleite/gelut is?
Heb je je gear ook verzekerd of beveiligd?
 
Je moet alle bonnetjes bewaren en via wa verzekering terughalen. Wordt t van t podium gejat dan heb je een probleem dan moet je een speciale verzekering voor afsluiten.
 
ik ben extra verzekerd voor mijn apparatuur inderdaad. en ik maar regelmatig backups van mijn rm1x bestanden uiteraard :)
 
Hahahaha, ik lach me dood om die link van je! "i love cats" Errug humor!
nog een keer offtopic dan: wat zijn die mensen ziek bezig! niet echt grappig
 
okee....mijn songs, samples ed goed backup-en en alles ligt in een kluisje op de bank.
Verder heeft mijn verzekering foto's van mijn studio en een inventarislijst met alle serienummers.

Dus kan dat niet mis....

maar de kans dat je iets terug vind is best wel klein.
Al heeft er bij de muziezaak waar ik gewerkt heb iemand een Gibson les paul custom (das een gitaar) ter rep. aangeboden die bij ons een paar maanden daarvoor gestolen was.

En ja, toen zijn gitaar klaar was was de politie nog niet met hem klaar......
 
Mijn apparatuur zit bij inboedelverzekering inbegrepen. Ik bewaar de bonnen + foto's van de losse apparatuur. Ga maar eens overal de nieuwwaarde van berekenen; je zult schrikken. Hmm ik bedenk net dat alle foto's op mijn computer staan. Als die nou gestolen wordt...
 
Bam-Bam-> Jij legt je samples in een kluis bij de bank?!?! Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Ik heb overigens ook een extra Audio-Video optie op mijn inboedelverzekering. Deze loopt bij de ABN-AMRO. Je geeft hier alleen de totale waarde op volgens nieuwprijs. Dus ook je vintage shit. Ik ga nog wel een lijst maken met serialnumber. Bonnen moet je ook altijd bewaren, al was het maar voor garantie.
 
Origineel geplaatst door kozmix

nog een keer offtopic dan: wat zijn die mensen ziek bezig! niet echt grappig

Erg offtopic, en deze post draagt nergens toe bij, maar toch:
Maar ik kan het niet laten te reageren... I am shokked... wat een zieke lui! Ongelofelijk! :[> :[> Om te kotsen!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top