Maak een stukje hiphop

Sorry Boelie, maar dit vind ik dus echt geen Hip Hop meer. Opzouten naar een andere thread hiermee!
c018.gif
 
He he.. Zit op het randje inderdaad :D
Komen welliswaar geen samples invoor, ach.. Komt straks wel weer een lekker sample bietje aan voor je Lotuz ;)

Balman, Sounds zijn bijna allemaal ingedraait, drums zijn een mix van samples (in de machinedrum geladen) en synthese in the machinedrum zelf. Synth sounds komen uit een monomachine.
 
Je kunt ook zonder samples beats maken die toch duidelijk Hip Hop zijn. Maar jouw beat wijkt zodanig af dat ik het geen Hip Hop meer vind. Dat zegt niets over de kwaliteit ervan overigens. ;)
 
Ik durf het niet te zeggen maar je lijkt wel geinspireerd door een ander forumlid dat nogal wat aandacht krijgt de laatste tijd.


En koop RDR eens koekwaus!
 
Hehe, ik wist wel dat ik je aandacht zou krijgen. :D MP is dope maar mischien is dit niet het topic om het erover te hebben. :P
 
haha boelie moet je die swung van de machinedrum ook eens aan doen die is vet hip hop ;)
 
alsof t in de lucht hangt ook een machinedrumbeat..... :mega:
@ dion : relaxt zelf spelen :D




... edit... mijn mp3 omzetter is vaag geworden :S
 

Attachments

  • hijaaa.wav
    1,4 MB · Bekeken: 52
Laatst gewijzigd:
maakt dus een soort onleesbare wavjes ipv mp3. =( achja:biertje::biertje::biertje: merken we morgen wel weer
 

Attachments

  • hijaaap.mp3
    1,4 MB · Bekeken: 55
Je moet helemaal niks. :P Vette shizzle met die vage mp3tjes. :D
 
vaag maar sick !,

van mijn kant een beat op de al onnuchtere vroege avond met regen
 

Attachments

  • 290510.mp3
    2 MB · Bekeken: 32
hmm net even zitten beatcreaten maar t loopt allemaal net niet lekker geloof ik :frons:

op de goede gok een acapella ingegooid - a capella's via google zoeken is trouwens echt dé manier om snel virussen binnen te trekken :frons:
 
Laatst gewijzigd:
fijne beats weer.. Love.. die bubba sparx vocal zit er idd niet helemaal lekker in, maar op zich klinkt t niet slecht.. dus dat doe je goed dan.. ;)
 
Back
Top