Maak een stukje hiphop

nouw ff iets van mij wat totaal niet past bij wat er nu allemaal gepost word :P
 

Attachments

  • A Passion For Sorrow.mp3
    7,6 MB · Bekeken: 57
Ik vindt het zeker wel koel :okdan: maar het gaat wel iets te lang door, beetje die beat afwisselen zou geen kwaad kunnen. :okdan:
 
dit vind ik dus zo apart he, persoonlijk vind ik dit de meest lame beat die ik ooit heb gemaakt, meerdere mensen zeiden all dat dit een goede beat was maar ik nam het maar met een korreltje zout :P

maar dat jullie het nu ook zeggen vind ik appart, dit was een van mijn eerste projecten en meest simpele.

en toch vinden mensen het goed? appart hoe je zelf iets niet in de gaten kan hebben.
 
Rare beat en jullie gaan vast klagen dat er meer drums bij moeten :)
 

Attachments

  • MIXSTB14.mp3
    3,4 MB · Bekeken: 44
Ik sample eens een keer bijna niks en niemand die wat zegt over mn eigen gemaakte geluidjes. ;{ =( :P
 
Ik sample eens een keer bijna niks en niemand die wat zegt over mn eigen gemaakte geluidjes. ;{ =( :P

Je bent nog geen Rob Papen. :D
 


Leuke beginnetjes!

Vind de 3e het lekkerste.. idd beetje Dre gevoel... De eerste vind ik niet echt bijzonder..

En @ Doc:

Ik hoorde je eigen geluiden wel hoor, maar wilde ff flauw over die drums beginnen omdat je dat zelf al zei..

Leuk te horen dat je es wat anders doet dan samplen.. en de melodietjes zijn ok, maar de geluiden zelf en het volume in de mix van de eigen geluiden nog niet helemaal optimaal denk ik..
 
Back
Top