Maak een stukje hiphop

sneller word je helemaal leip van die piano, althans ik wel hehe

Mwa, kan nog wel een paar bpm omhoog. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het zou klinken als je die breakbeat gewoon helemaal zou laten spelen.
 
Mwa, kan nog wel een paar bpm omhoog. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het zou klinken als je die breakbeat gewoon helemaal zou laten spelen.

heb em nu gechopt, maar kan misschien voor een breakje in die beat wel es de hele break eronder zetten. Thanks voor de tip!

misschien dat ik em in cubase bij t afmixen nog effe probeer te stretchen, dat gaat wat handiger als met cubase
 
Een probleem dat je hebt bij het choppen van breakbeats is dat de galm verloren gaat en het te statisch gaat klinken. Zelf galm toevoegen kan helpen, maar de juiste galminstellingen vinden waardoor de galm één wordt met de drums, is vaak ook nog een hele klus.
 
Je werkt niet toevallig ook met een ASR10? Zou zo maar kunnen met die volle klank. Al werkt Alc tegenwoordig met een nieuwe MPC.
 
de breek van deze week. breekbiets maken is mn nieuwe hobby :D niks is zo mooi als struikelende beats.
beetje scratchen met the young ones. kheb zelf nog een beetje moeite met de hits vanaf 2:09 klinkt me een beetje vals in de oren dus ik geef de sample maar de schuld. deze draad zou verboden moeten worden :mega:
 

Attachments

  • breekvandeweek.mp3
    3,4 MB · Bekeken: 49
de breek van deze week. breekbiets maken is mn nieuwe hobby :D niks is zo mooi als struikelende beats.
beetje scratchen met the young ones. kheb zelf nog een beetje moeite met de hits vanaf 2:09 klinkt me een beetje vals in de oren dus ik geef de sample maar de schuld. deze draad zou verboden moeten worden :mega:


Lekker lekker!

Ik ben t met je eens over die hit na 2:09, die zou ik aanpassen, dan is ie fijn!
 
Gepost op zondag 13:32 wat denken jullie wel :frons:

:P


Wanneer het gepost wordt, wil niet zeggen dat het ook op dat moment gemaakt is.. 8)

Enne.. het is zondag.. het is pasen.. morgen iedereen vrij.. What the heck! Alles is mogelijk dan..:{
 
Eentje voor het slapen gaan. :z
 

Attachments

  • Almost Midnight.mp3
    507,7 KB · Bekeken: 41
Back
Top