Maak een stukje hiphop

Voor Fatclap :D

Ik weet niet of ik dit al eens gepost heb, is enige wat ik zo ff snel van mn werk af kan doen. Het was een heel rustige jazzbreak, weet niet of ik het wel zo goed vind eigenlijk. MPC60 only.


Ik vind het niet je beste Docje.. Vind de beat er wat onrustig inzitten.. teveel swing misschien..

Maar t trompetje is wel lekker..
 
Ik bedacht me net dat die trompet trouwens best Dexter Gordon kan zijn.
 
Dope beat, Boelie. Ik ben echter geen fan van Nederlandstalige rappers, dus daar zal ik me niet over uitlaten.
 
Dope beat, Boelie. Ik ben echter geen fan van Nederlandstalige rappers, dus daar zal ik me niet over uitlaten.

toch ben ik wel benieuwd. tenzij het echt een kwestie van smaak is natuurlijk...
ligt het aan de taal? :peukie:
 
Ik vind ze meestal te simpel en daarbij komt dat je gewoon te weinig woorden in het NL hebt om lekker te kunnen rijmen.... je ziet ook dat ze dus altijd hele kromme zinnen moeten maken om soms nog een beetje uit te komen... das mijn mening dan natuurlijk :P

Beat niet geluistert vanavond wel ff.
 
vind nederhop ook niet zo boeien over het algemeen.
beats zijn vaak wel goed maar de meeste doen altijd zo verontwaardigd, aggressief en met zo'n negatieve flow. sommige vind ik wel goed zoals de spookrijders en somige dingen van Kohfie Konnect maar ben de nederlandse q-tip nog niet tegengekomen
 
toch ben ik wel benieuwd. tenzij het echt een kwestie van smaak is natuurlijk...
ligt het aan de taal? :peukie:

Het is mijn ding gewoon niet. Ik ben opgegroeid met Engelstalige HipHop en zo hoort het te klinken, vind ik. Een MC als Winne kan ik wel waarderen, maar de meeste Nederlandstalige rappers boeien me simpelweg niet. Teveel kaf, te weinig koren.
 
Sorrie hoor!

uniq winne opgezwolle jiggy Jay hef zwart licht mo&brakko dred&krulle spitbull flowen hem best nice toch!! :kroon:
 
En toch hoor ik U Dash toch veel liever in het Engels.
 
Back
Top