Maak een stukje hiphop

Wat een dikke beats allemaal yo :okdan: Die van Fatclap vind ik stiekem wel het lekkerst.
bloos.gif


Ik hoop dat dit niet te depri is deze keer...
 

Attachments

  • Delius.mp3
    8,4 MB · Bekeken: 43
Nieuwste projectje..

Dikke & Ray - Weekend
http://members.chello.nl/r.simon4/weekend.mp3

Erg rauw allemaal..
Clipt hier en daar nog wat..

Tja, ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken. Twintig jaar geleden vond ik "Fugitive" van K-Solo en "Played Like A Piano" van King Tee erg dope nummers, maar er is een hoop veranderd in die twintig jaar. Nummers zo overduidelijk en uitgebreid samplen is niet meer van deze tijd.

Omdat het origineel zo ongelofelijk goed is...

 
Vreemd om LOTUG te horen terwijl je de stem van Biggie Smalls verwacht. :D
 
Hé fatclap, waar is je post gebleven? :frons:
 
Ah, je wilt je alterego niet verklappen. Te laat! :D
 
Man ik vond dat als ventje altijd geweldig, Lords of the underground O F~KIN YEAH :halleluja

Nu ff de Fatclap remix luisteren ---> :okdan:

Niemand wat aan te merken op mn skratzj skills? :P
 
Thanks, ik hou van lekker weird 8)

Verder heb ik alleen maar Beastie Boys accapelas maar die ben ik na 4 jaar ook wel zat :P Ik probeer wel rapperts te zoeken hier in Galway maar dat bestaat voornamelijk uit veel gelul en weinig actie.... Deze beat toevallig naar zon rapper gestuurd(t?) mocht het ooit wat worden drop ik het hier. :)
 
Wow! ik schrok ff want mijn mpc60 wilde ineens niet meer opstarten, geen lettertjes meer op het schermpje alleen licht dus..
Maar gelukkig na 5 min kwamen de lettertjes uitfadend weer terug..8~

Ouwe apparaten..:D

Meteen maar eens een simpel kick snare hihat piano beatje in elkaar geflanst!
Heb de smaak aardig te pakken al zeg ik het zelf..

http://members.chello.nl/r.simon4/yes.mp3
 
Wow! ik schrok ff want mijn mpc60 wilde ineens niet meer opstarten, geen lettertjes meer op het schermpje alleen licht dus..
Maar gelukkig na 5 min kwamen de lettertjes uitfadend weer terug..8~

Ouwe apparaten..:D

Ik had met die van mij dat een vriend een beetje erop aan het kutte was en opeens zie ik bij iedere keer dat ie een pad indrukte het scherm uitgaan..... eikel was er gewoon op aan het rammen, wel een beetje lief zijn voor mn schatje ja, ik heb hem er even heel snel achter vandaan geslagen. :mega:

Lekkere beat wel trouwens, beetje depri ook, hou ik wel van :P
 
even een klein stukje :P

lekker simpel toch lekker in de woofer:halleluja
 

Attachments

  • Simpel beat.mp3
    1.018,2 KB · Bekeken: 46
Back
Top