Maak een stukje hiphop

Boelie, WAAR DE FUK zijn die strijkers van in beat 15, ligt echt op het puntje vna mn tong. Hier kijk daar ligt ie :P

Gaat saai klinken maar 12 is ook mijn favo. :)
 
5 opzetjes..

Van die laatste kloppen de fluit stukjes nog niet helemaal.. Maar ns n keertje opnieuw opnemen of in ieder geval wat meer aandacht aan besteden.. is alweer een tijdje geleden.. Kwa mix zijn het ook nog allemaal opzetjes..


Beat 1 met gitaar vind ik erg fijn!!

Boelie is weer lekker bezig zeg ik!
 
Ach ja als je niet weet waar je over praat vooral je bek niet open doen. 8) Het is wel heel makkelijk om de Ierse staatsomroep erbij te pakken.

alhoewel het erg slecht momenteel in ierland is, het verbasd me toch dat mensen die troep bij headshops kopen....

http://www.rte.ie/player/#v=1064984
 
wat een debiel zeg..... blijkbaar zit jij ook aan die troep ;)


Kom nou eens met goede argumenten dan, mongool, vooral lekker naar je dealertje achter het station blijven gaan. Ben je nu echt zo dom of doe je maar als of?
 
Toch jammer dat je niet het lef hebt om er verder op in te gaan, veel blaten maar weinig wol, zo zeg je dat volgens mij in het Nederlands, je hebt iig van een leuk topic een wat minder leuk topic gemaakt met je vage beweringen naar mij toe, bedankt Tunes. :okdan:
 
ik ga hier geen hele tracks posten, maar wie een uitgewerkte versie van die ingram beat wil horen - hijs nu af en gemixt - kan me znmailadres pmen

mocht er interesse in zijn
Waarom open je niet even een nieuw topic voor die track? Dat lijkt me de kortste klap toch? :)
 
Back
Top