Maak een stukje hiphop

Yo 8o) ben benieuwd of iemand de drums herkent.
 

Attachments

  • MIXSTF01.mp3
    1,9 MB · Bekeken: 66
Die drums klinken niet echt lekker, vind ik.

Gokje:

 
Haha,mooie gok, is wel iets nieuwer :D

 
Waar jij allemaal niet naar luistert, zeg. Bleh

O ja, die Dr. Doom had ik nooit van m'n leven geraden. Zo geweldig vind ik dat pianootje niet trouwens. Het zijn meer de drums die de beat interessant voor mij maken.
 
Beat van California Love heb ik ook nog eens nagemaakt om te kijken of ik het geluid van de dokter na kon maken, inclusief acapella.
 

Attachments

  • cali_love.mp3
    1,4 MB · Bekeken: 60
Het lijkt er wel op, maar het maakt ook meteen duidelijk dat niet iedereen de volgende Dr. Dre kan worden. Geeft niks, ik zal ook niet de volgende Premier, Pete Rock of Havoc worden. ;)

Wel een leuk idee. Misschien dat ik één dezer dagen ook eens een poging ga wagen.
 
Yup. Heb wel weer wat opgestoken dankzij de Dokter. En heb het zonder de Joe Cocker sample gedaan.

Volgende keer zelf weer wat maken :)
 
Ik vind het niet eens zo slecht geprobeert. :okdan: Klinkt een beetje droog maar je hebt dan ook niet de knakenstudio van meneer dre. :P
 
Ik vind het niet eens zo slecht geprobeert. :okdan: Klinkt een beetje droog maar je hebt dan ook niet de knakenstudio van meneer dre. :P

Knakenstudio, bij ons in de buurt betekend dat slecht / goedkoop 8o)
 
LOL, mn Nederlands wordt steeds slechter, ja bij ons vroeger ook. :D
 
Beetje gedetuned? :P Klinkt wel lekker hoor. :okdan:
 
Goeie drums. Spannende sample. Wat komt er nog meer bij?
 
Yo yo repperedepep, ik ben dion met een nieuwe trek....


zoiets? :D
 
Laatst gewijzigd:
trompetje erbij zou nog wel kunnen als het dan niet te druk word, (ps: Juvenile Hell :halleluja)

document hmmm harde lyrics man zeker potentie in haha
 
Back
Top