customizen van synths

Houten zijpaneeltjes kunnen mooi zijn, maar wat ze met die Korg MS2000r gedaan hebben is wel een beeeeeeetje overdreven. Zit zowat een hele boom omheen :D
 
tis inderdaad niet echt ecologisch verantwoord ... al die bomen rond die machines! zouden ze niet zijpanelen in staal of titanium kunnen maken?:duivels:
 
Brengt me op het idee om houten rackoren voor de racksynths te maken ;)
 
Origineel geplaatst door Hooihuis
Houten zijpaneeltjes kunnen mooi zijn, maar wat ze met die Korg MS2000r gedaan hebben is wel een beeeeeeetje overdreven. Zit zowat een hele boom omheen :D


haha...het eerste wat ik dacht...
 
Witte Juno 6

Witte Juno 6

Toch best mooi, wel had ik liever het Roland-font erop gezien.
 

Attachments

  • whitejuno6.gif
    whitejuno6.gif
    64,7 KB · Bekeken: 71
Origineel geplaatst door Hooihuis
Houten zijpaneeltjes kunnen mooi zijn, maar wat ze met die Korg MS2000r gedaan hebben is wel een beeeeeeetje overdreven. Zit zowat een hele boom omheen :D

als jem in zee weggooit (omdat de sound toch slecht is) blijft die drijven :D
 
Bah, die witte Polysix. Heiligschennis. Ding lijkt wel zo'n dummygeval dat ze bij de Ikea neerzetten als voorbeeld.

mod_wheel_option_oak.gif
 
zal wel aan mijn ontwikkelde smaak liggen(kuch) maar ik vind ze eigenlijk best stoer ook die ms20 werd er wel lekker decadent van moet ik zeggen

ik zou best zo'n juno 6 willen hebben eigenlijk
 
werkelijk geen gezicht. zouden ze mijn gsm toestel ook willen inpakken met een houten blok?
Als je daar je geld aan uitgeeft ben je niet synthwaardig.
 
Persoonlijk vind ik die polysix er wel mooi uit zien.
Dat geld overigens niet voor die ms2000r.

Als je een oude en afgesleten kast hebt is dit toch wel een goede oplossing om deze weer een paar jaartjes mee te laten gaan.
Ik weet niet wat de waarde na zo'n pimp van de kast is.
Zal wel wezen zoals "wat de gek er voor geeft" .
Kan volgens mij natuurlijk nooit minder wezen dan een leuke 2e hands prijs.

En je hebt natuurlijk wat unieks in huis.
Dat is ook wat waard.
Het geeft je een warm gevoel van binnen :)

wat zijn overigens de pimp prijzen ?
 
Normaal ben ik niet zo happig op vintagesynth casemodding projecten omdat er zo steeds minder originele exemplaren in de wereld overblijven. Maar deze cases zien er toch wel mooi uit. Alleen de letters hadden van mij iets meer 'Roland' mogen blijven.

Op vintagesynth.org is dit onderwerp inmiddels ook aan de gang. Ze komen binnen binnekort met een JX-3P case waarbij de PG200 er in is gebouwd.

http://www.vintagesynth.org/phpBB2/viewtopic.php?t=24879&highlight=jx3p

Dan krijg je daarna dit soort 2e handsaanbiedingen (LOL :D ):

http://cgi.ebay.co.uk/ROLAND-JX-PG-...emZ330106183070QQcategoryZ38071QQcmdZViewItem

Misschien is het wat voor die persoon op YouTube die z'n PG200 behuizing is kwijt geraakt :D
 
Back
Top