Roland S550 gezocht

Status
Please reply by conversation.

smackos

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
25 oktober 2002
Berichten
6.604
Locatie
Scheveningen Beach
Ja zo een Roland S550 sampler liefst in de buurt van den haag, anders als je het kunt verzenden, de verzendkosten worden uiterraard vergoed

Brengen mag ook dan krijg je koffie en een koekje en mag je op een hoop ouwe vintage synths spelen :D
 
Roland S550 Sampler
Hallo ik heb een heel goed Roland S550 Digital sampler te koop interesse mail me
€ 180,00 Rotterdam, ZH


Advertentienummer: 8490188013 op marktplaats



Succes
 
€90,- wil ik voor mijn s-330 hebben. incl. manual. kom hem brengen dan.
 
Vreemd dat ie vol is. 41% bij ninbox en 71% bij outbox. Zal wel een een forum foutje zijn.

mail me anders even

grtz.
 
Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door Jazper
Vreemd dat ie vol is. 41% bij ninbox en 71% bij outbox. Zal wel een een forum foutje zijn.


Dat zijn percentages van je totale opslag, niet per box. Dus je zit al op 112%, dus (over)vol.
 
Wat is er aan de hand? Nadat ik vorige week een S550 gereserveerd had, kon ik amper iets actueels over dat apparaat op dit forum vinden. En nu ben jij na R-ond al de tweede die deze week ook op zoek is.
 
t scheelt heb mn w30 hier nog steeds [soffig] staan
maar ik wilde een s550 want ik d8 editten screen erby leuk meer voor de leuk dan de fatt en er is een huge library te vinden
prop er een
oberheim string / drumset/ minimoog bas in....
en je hebt voor nohg geen 100 eu een lekkere machine


maar ik zal wel weer de ternd zetter zijn

hihi

smack volgens mij is de s303 nieuwer en meer opties LEES ff dit ;

http://www.joerg-erren.de/sites/roland.html#promars

sc 6 all ik wa8 wel ff af asj jullie alles verzameldt heb meldt ik me weer :D

ik lees ook dat een s750 erg moie ad/da heeft e niet duur is en veeeeeeel mer opties heeft ook t edit-screen & muis
ook een optie
same library
 
ik wil graag een goedkope sampler voor mijn studiootje thuis, en ik hou erg van die roland sampler sound...en het is goedkoop...en ik heb hier een mks100 maar die is nu helemaal naar de eeuwige jachtvelden, en iets zonder 2.8"quickdisk zou ook wel leuk zijn ;)

Die S330 heeft toch ongeveer dezelfde sound als een MKS100 niet?
 
ik ben er zover uit uit dat de s550 s330 en w30 uitwisselbaar zijn qa sounds ,..rest ?
s760/750 d8 ik ook
ff didgimod vragen - sampler vraagbaak
:D
http://www.joerg-erren.de/sites/roland.html#s330
ik bedoelde dsu deze link ,..eg wel link soon edittor erby !

maar soon js30 soort groove ? sampler sec ? ook leuk asjedie voor weinig vindt ,...
voor lopert groove box met sample optie ...soooo gemiste kans van roiland!

hebben de s550 s330 ook zoveel outs ,..de w30 heeft standaard bv weer 8 outs = ok!
en scsi ook niet op de s330/550 ?
 

Attachments

  • roland js30.jpg
    roland js30.jpg
    16 KB · Bekeken: 48
hey die JS30 heb ik gehad, zelfs 2 vroeger gebruikte ik deze een paar jaar als main sampler :D

raar ding, maar werkt supersnel en de interface is fantastisch.
1 stereo line out en ***erg vreemd*** zonder geheugen uitbreiding is die alleen maar 8 bit. Met de geheugenuitbreiding is die 16 bit opeens. En er zit standaard SCSI op volgens mij dus een ZIP diskje eraan gaat makkelijk. Ze waren best wel prijzig toen ze op de markt kwamen, echt veelst te duur voor wat het is. Geen diskdrive en houd zijn geluiden ook niet in het geheugen als je hem uitzet.

Er zitten ook een stuk of 30 verschrikkelijk slechte preset samples in (Die je niet kunt weghalen)...dingen als "yo" en "scratch" en een orchestra hit enzo...en een verschrikkelijke random drumkit van een paar bijelkaar geraapte geluiden.

Als je er een ziet, wees er dan zeker van dat de geheugenuitbreiding er in zit.

Op de S330/S550 zit standaard geen SCSI maar je kunt het er wel opzetten.
 
Origineel geplaatst door R-ond

:D
http://www.joerg-erren.de/sites/roland.html#s330
ik bedoelde dsu deze link ,..eg wel link soon edittor erby !

maar soon js30 soort groove ? sampler sec ? ook leuk asjedie voor weinig vindt ,...
voor lopert groove box met sample optie ...soooo gemiste kans van roiland!

hebben de s550 s330 ook zoveel outs ,..de w30 heeft standaard bv weer 8 outs = ok!
en scsi ook niet op de s330/550 ? [/B]


ik denk dt de js30 de eerste groove box had moeten zijn ok bad sounds zip eraan
en gaan met de...uh js .
:halleluja

ik heb me ook nog niet verdiept in de w30 scsi maar toen ik m kreeg zat er zelft t org scsi bescherm klepje nog op met schroefjes netjes "locked"
dus ik dnk dat de mijne geen chip inside heeft - maar ben wel benieuwd wat t kost want ...dan wordtie toch stuk intressanter
disk aan pc vullen met sounds van ty net
diskweer aan w30 en rocking ....
[hoopik]
 
Welke PC-software voor S550?

Welke PC-software voor S550?

Origineel geplaatst door R-ond

disk aan pc vullen met sounds van ty net
diskweer aan w30 en rocking ....
[hoopik]

Ja, zoiets hoop ik ook.

Hoe staat het eigenlijk met die uitwisseling van bestanden tussen PC en S550? In een ander topic (van R-ond) had ik al enkele suggesties voor software gekregen welke ik nog opzoeken moet. Maar voor ik hieraan begin is het misschien wel handig om te weten welke software echt de moeite waard is.

Dus nogmaals:

Welke software gebruik je om geluidjes van je PC naar een S550 (disk) te loodsen?
 
Ow, ik kwam er weer achter dat dit eigenlijk een GEZOCHT-topic is....


:o:
 
Origineel geplaatst door R-ond

en er is een huge library te vinden

Waar heb je die "huge" library gevonden ?
Ik heb zitten zoeken maar kan niet specifieks vinden.
[Kan ook aan mij liggen] :)
Er is wel op ebay een amerikaan die een c.d verkoopt met geluiden voor de s550.

Maar ik heb het liever gratis/freeware :)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top