De grote Poly 61 thread

Goeie links, vooral die google plus link is erg interessant om te lezen.
 
vooral die laatste vind ik wel wat:


' One nice thing is, with the mods being purely analog, there is no stepping at all, as you can sometimes hear on the Juno.'
 
Thanx Zomnius, ik ga ermee aan de slag. De resultaten (of het gebrek eraan) zal ik hier posten.
 
Ik heb mijn Poly 61 een beetje geupgrade werd helemaal gek van die cheapo zilverblauwe bejaarden kleur

BNO7gsBCUAAcbvR.jpg


en nog wat audio uit de tuin en deze bak http://awolfe.home.xs4all.nl/POLY61.mp3

(owja ik weet niet of dit al de revu was gepasseerd maar als je de joystick veer doorknipt heb je dus gewoon een tweede LFO met eigen snelheid etc voor je filter of pitch!!!)
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb mijn Poly 61 een beetje geupgrade werd helemaal gek van die cheapo zilverblauwe bejaarden kleur

BNO7gsBCUAAcbvR.jpg


en nog wat audio uit de tuin en deze bak http://awolfe.home.xs4all.nl/POLY61.mp3

(owja ik weet niet of dit al de revu was gepasseerd maar als je de joystick veer doorknipt heb je dus gewoon een tweede LFO met eigen snelheid etc voor je filter of pitch!!!)


hoe kom je aan dat mooie hout? ik heb stad en land en zee afgezocht naar zoiets...of lijkt het maar zo mooi en is de foto niet duidelijk? is het gewoon gebeitst goedkoop hout?
 
ziet er idd erg goed uit, wil ik ook nog wel doen.
 
Lijkt verdacht veel op de mijne (verkocht aan Gert Verhoeven).
Het betreft hier plakplastic (bedoeld voor keukenkastjes) van bouwmarkt Praxis !


IMGA0118.jpg


blijft dan wel goed zitten? dat plakplastic?

en lijkt het net echt hout of zie je te goed dat het geplakt is?
 
blijft dan wel goed zitten? dat plakplastic?

en lijkt het net echt hout of zie je te goed dat het geplakt is?
Het blijft goed zitten, en hoe langer het zit hoe moeilijker het eraf gaat.
Gezien de reacties op mijn geplak de laatste paar jaar, is het net echt.
De resultaten liggen natuurlijk aan je zelf: goed meten, lucht eronder wegwrijven, etc.

PICT0765.jpg
 

Attachments

  • PICT0765.jpg
    PICT0765.jpg
    60,6 KB · Bekeken: 41
Het blijft goed zitten, en hoe langer het zit hoe moeilijker het eraf gaat.
Gezien de reacties op mijn geplak de laatste paar jaar, is het net echt.
De resultaten liggen natuurlijk aan je zelf: goed meten, lucht eronder wegwrijven, etc.

PICT0765.jpg


ok, mooi!
 
het is maar waar je van HOUT!

ik ben wel een houten paneeltjes kanten dozen freak. ik hout er wel pap van!
 
ik ben wel een houten paneeltjes kanten dozen freak. ik hout er wel pap van!
Ik hou van hout, maar die 5 of 6 euro per sticker-rol is een heel stuk voordeliger en ook sneller aangebracht.
Of een koffertje eromheen maken, dan is het uitzicht op de zijkant helemaal weg en ook nog beschermd :okdan: :D

PICT0085.jpg
 

Attachments

  • PICT0085.jpg
    PICT0085.jpg
    55,3 KB · Bekeken: 35
Back
Top