Afgeroken bender, Roland

EVO

Hapje?
Lid sinds
12 juli 2005
Berichten
895
Locatie
Gûrrukum
Hallo daar,

Ik heb een Roland MKB200, waarvan de bender is afgebroken ;{
dsc00132bx8.jpg

Is daar nog aan te komen?
En zo ja, kosta?

Ik denk dat het dezelfde is als in een Juno 106.

Bij voorbaat dank.
 
weet niemand hoe ik aan zo'n ding kan komen??:erm:
 
als hij proper is afgebroken,kun je em zelf degelijk herstellen:

heel klein gaatje inboren (diameter 2mm) dan een zwarte parker vijs met bolle kop er voorzichtig invijzen,waar je eerst de vijs door een zwarte plastic spacerbus laat gaan.

anders Technology Transplant check op ebay voor user chipforbrains,die heeft er voor de juno 106,maar tis alemaal tzelfde imo.


http://cgi.benl.ebay.be/FULL-SET-moog-realistic-mg-1-synth-Slider-Switch-Knob_W0QQitemZ300083512710QQihZ020QQcategoryZ38090QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem


hier mail hem gewoon en vraag ernaar,hij zal een aanbieding plaatsen dan.
 
ik denk dat ze niet meer te krijgen zijn,anders zou TT ze niet laten maken imo...denk ik..
 
Ik ga het even checken.
Dank voor de tips :)

Maar mocht iemand er toevallig een in zijn onderdelenrommeldoos hebben liggen? Hou ik me uitraard aanbevolen ;)
 
Origineel geplaatst door HEXAGON
als hij proper is afgebroken,kun je em zelf degelijk herstellen:

heel klein gaatje inboren (diameter 2mm) dan een zwarte parker vijs met bolle kop er voorzichtig invijzen,waar je eerst de vijs door een zwarte plastic spacerbus laat gaan.

anders Technology Transplant check op ebay voor user chipforbrains,die heeft er voor de juno 106,maar tis alemaal tzelfde imo.


http://cgi.benl.ebay.be/FULL-SET-moog-realistic-mg-1-synth-Slider-Switch-Knob_W0QQitemZ300083512710QQihZ020QQcategoryZ38090QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem


hier mail hem gewoon en vraag ernaar,hij zal een aanbieding plaatsen dan.

idd die chips 4 brain luitjes hebben van alles sliders pottis cases ...vast ook pitch bend
nou evo ik weet niet of ikje wel ooi t aan mn ax ie laat draaien ...:D
 
Origineel geplaatst door R-ond
nou evo ik weet niet of ikje wel ooi t aan mn ax ie laat draaien ...:D

lol...Ik heb hem zo gekocht, dat scheelt misschien?
:halleluja AX!
 
Origineel geplaatst door HEXAGON
ik denk dat ze niet meer te krijgen zijn,anders zou TT ze niet laten maken imo...denk ik..

Ze zijn inderdaad lastig te krijgen. Ik heb een Juno-2 met een kapotte bender. Senso had ze nog op z'n site staan, maar hij melde ook al dat ze niet meer leverbaar waren.
 
Maar...bedankt voor alle tips.
Via via ben ik er een op e-bay tegen gekomen. €22 (incl.p&p uit USA) voor een in mint conditie lijkt me niet verkeerd :D

Ik ben dus geholpen :slotje:
 
Back
Top