Beatles synth cover.. I feel fine

jeeeeez,
zeer cool, ben helemaal weg van de blurb bass lines; zeker die minikorg geweest

ik heb die site van jou gecheckt en ik wist niet wat ik hoorde wat betreft coole funk tunes;:okdan:

allejezus man, hoe heb je dat voor elkaar gekregen op je vijftiende;
goeie equipment ook; ik kan me niet voorstellen dat je dat met een krantenwijkje bij elkaar gespaard hebt;

nog twee jaar havo en dan full speed
over max. vijf jaar ben jij een van NL's beste funkateers; ben ik HEILIG van overtuigd;
kan alleen nog maar mislukken als je een verkeerde attitude krijgt;

:smeris:
 
thanx man...

Ik werk in een muziekwinkel in baarn.. Dus die arp kreeg ik toevallig gratis van mijn baas.. en die minikorg ook voor een prikkie..:) allemaal toeval hehe..:)

ben bijna 16 hoor.. dus het valt allemaal nog wel mee..

Heel erg bedankt in ieder geval:):)
 
Technisch knap gedaan met al die funky & freaky geluidjes maar.......

ik zou zelf zeer gerespecteerde en voor hun tijd inovatieve muzikanten zoals the Beatles of andere bands van hun kaliber nooit coveren. Is iets puur persoonlijks denk ik.

Believe in yourself is wel totaal weer iets anders net als de naamlozehoerenfunk (had bijna ruzie met mijn onderbuurvrouw omdat mijn audio nogal hard stond) hier zit volgens mij veel potentie in, als je ze verder afmaakt en bijschaaft.

gr.

Ferdinand
 
Het is meer een grapje die beatles cover..

Verschikkelijk veel respect voor de beatles natuurlijk.. waar waren we zonder hun.. wees eerlijk..

Vooral abbey road (because enz) en sgt peppers (fixing a hole).. fucking mooie platen.. En natuurlijk for no one..

dus het is meer een dingetje van.. Ik heb zin om beetje muziek te maken, maar geen zin om gitaren aan te sluiten:P
Dus sorry als het een beledeging lijkt of iets dergelijks.. (alhoewel het orgineel is wel fucking sissy, en dit is allemaal cynisch bedoeld..)..

Overgens.. Vindt ik dat de kinks ondergewaardeerd zijn, en eigelijk net zo veel hebben betekent voor de muziekwereld als de beatles.. (niet dan??)

En de stones veel te hoog gewaardeerd:P

Misschien ga ik hier wel veel te diep op in..

Maar ik kan jullie garanderen dat ik (ook al ben ik nu 15) jaar of 5 geleden al stond te springen bij mc cartney in gelderdome...

Jelte
 
Godverdetering
Zojuist onze prosoloist/Jelte/jett rebel gezien bij de DWDD met notabene een Spice Gurlzz covertje.
Smoking !!!
 
Vet!!! :okdan: Lekker die minikorg en die andere synthjes.. vet funky :)

Thanx nog chillstein ;) En je voorspelling in post 3 is aardig uitgekomen :mega:
 
ff voor de mensen die Jett Rebel niet kenne... :D


En natuurlijk Pinkpop 2014.. zo ontzettend vet!! :okdan:
 
Back
Top