[Post Rock/Sferisch] Spare The Unwilling

OSI is een project van Kevin moore en de gitaarist van fates warning(jim matheuws ofzoiets'. Nu komt kevin moore uit dream theater en fates warning spreekt denk ik ook voorzig maar maak je geen zorgen heeft hier niks mee te maken :) Luister het nummer Go is denk dat je dat wel kan warderen.
 
ik zit ff een potje te genieten hier, helemaal super vooral als die strijkers er zo ongeveer 1:10 inkomen. ben het met de andere commentaren eens, vooral de achtergrondstem moet af en toe weg zijn. Qua drums ben ik erg tevreden met Battery (2) waar een extreem lekkere jazzset en jazz/brushes set inzit. Veel knutselmogelijkheden erin ook.

mooi hoor! echt super.
 
Heel erg mooi begin!

Ik zou toch ALLE delay/reverb/weet ik veel van de zang halen... Dan krijgt het veel meer karakter... (denk ik)

Of wellicht dit op de drums toepassen, maar niet alletwee wegstoppen in een diepe laag gruis.
 
Origineel geplaatst door Idioteque
Porcupine Tree vind ik wel tof ja, maar van OSI heb ik nog nooit gehoord. Zal het eens gaan luisteren! Ik lees dat het progressieve rock/metal is?

Inderdaad een goede track. En ik ben het eens met de commentaren dat een beetje minder galm en een beperkter gebruik van die spraaksample het nummer nog vooruit kunnen helpen. Het is nu te druk terwijl het eigenlijk verstilder zou moeten klinken.

Dat nummer klinkt mij trouwens heel erg Anathema-achtig in de oren, die hebben in veel nummers datzelfde sfeertje.
 
Back
Top