ASIO Latency

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Elnarvo

Nieuwkomer
Lid sinds
15 oktober 2006
Berichten
6
Hallo,

Ik heb mijn digipiano aangesloten met een USB-midi-interface aangesloten op mijn PC en probeer in Nuendo VST's te gebruiken voor geluiden, maar er zit een irritant grote vertraging in. Ik heb een Creative SB Audigy SE 7.1 bulk geluidskaart. Iemand enig idee hoe ik de latency naar beneden krijg?
 
buffer verhogen en/of je latency compensation even instellen, USB Drivers, als het m-audio is de MIDI II drivers even installeren... :okdan:
 
Ik ben echt een ontzettende noob op dit gebied, hoe verhoog ik me buffer en stel ik de latency in?
De enige manier waarop mij het is gelukt in Nuendo de latency te veranderen is door ASIO Driver te veranderen van ASIO DirectX Full Duplex Driver naar Asio Multimedia driver, maar bij de eerste is de Input 325ms en Output nog steed meer dan 50 ms.
 
Ok tis offtopic maar kan het niet laten....

Je investeerd meer dan 1750 euro in een Pro grade pakket als Steinberg Nuendo en je wilt dat draaien op een consumer grade geluidskaart van 30 euro?

Indien je die investering niet hebt gemaakt (wat ik vermoed maar niet zal uitspreken) moet je misschien eens overwegen een ander pakket te hanteren bij het bekend raken met de wondere wereld der software sequencers.

Nuendo is voor wat jij wilt echt belachelijke overkill. Zelfs Cubase is al overkill....... al eens naar Fruityloops oid gekeken?
 
Zoiets...

Ik ken mensen die wel bekend zijn met zowel Cubase als Nuendo vandaar dat ik deze programma's gebruik.
 
Laatst gewijzigd:
Ik zou zeggen: schraap nog wat tientjes bij elkaar voor een betere geluidskaart. Dat hoeft maar een fractie te zijn van de aanschafprijs van je software.
 
Bericht door een moderator:
Aangezien je niet aannemelijk maakt dat je hier gewoon een legale versie gebruikt van deze software sluit ik deze topic.
Mocht dit wel het geval zijn, dan kun je je vervoegen bij Steinberg support, die je graag terwille zijn bij het fixen van dit ongelofelijk elementaire probleem.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top