Waves...om misselijk van te worden..

Eigenlijk is het gewoon zwaar fout.

Als je software 2 jaar in de doos wil laten zitten dan moet dat gewoon kunnen.
Zolang je maar voldoet aan de voorwaarden die op de doos staan welk OS je kan gebruiken dan zou het gewoon moeten werken.
En als Waves ondertussen hun manier van autorisatie aanpast dan is het aan hun om die extra support te leveren zonder bijkomende kosten.

Heb zelf ook zo'n iLok maar dat zat ook bij de software. Maar ik zal ook nooit accepteren dat Waves het weer gaat omgooien en ik op kosten gejaagd zou moeten worden als die iLok ook niet meer werkt voor bijv patches.
 
Software aanschaffen inclusief Ilok voor je gevoel; daarna de illigeale versie downloaden en daarmee werken zonder gezeik. Eigenlijk triest... .
 
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Software aanschaffen inclusief Ilok voor je gevoel; daarna de illigeale versie downloaden en daarmee werken zonder gezeik. Eigenlijk triest... .

:D

Tja...ik blijf stilletjes hopen dat alle software met iLok gaat werken....stel je voor : maar 1 dongle in je pc,dan heb je usb-poorten over..
 
:r :r :r :r :r


Wanneer bedrijven hun beveiliging zo maken dat het makkelijker is om illegaal te gaan ipv andersom....{zie hierboven}
 
Back
Top