Reizen

UPDATE!

Hij is nu wel af :) (zelfde link)

Wat verandering ook in het stuk dat er al was, iets andere sound ook. Hij is voor mijn begrippen vrij lang. Misschien moet de laatste passage wel gewoon weg, zeg het maar :)
 
Dit is dus echt puur genieten!! Precies op de juiste momenten (vind ik althans) zijn er subtiele veranderingen, het zorgt ervoor dat het niet gaat vervelen. Enige wat ik zelf ietsje minder mooi vind is 02:37 tot 03:39, daar zit een synth geluidje wat ik niet zo mooi vind... maar verder, totaal geen kritiek! :okdan:

Heb je meer van dit soort pracht nummers?

Groetjes!
 
Heel goed gedaan.

"Misschien moet de laatste passage wel gewoon weg, zeg het maar"; .....inderdaad...vind ik ook. De eerste 4,5 minuut zijn sprekend genoeg.

Heb er van genoten.
 
Tsjonge, wat een lovende woorden :)

@Marando: Mja, dat 'gepong' is inderdaad redelijk afwijkend van de ruimtelijke sfeer, maar ik ga graag de uitdaging aan om het dan juist wel te combineren :engel:
Origineel geplaatst door Marando
Heb je meer van dit soort pracht nummers?
Nou, niet echt dit soort nummers, maar ik heb wel DIT :)
 
Na een paar keer luisteren wist ik het weer.. dat delay achtige gebeuren wat begint bij 1:34 en stopt bij 2:00, (komt later nog een keer) dat doet me heel erg aan Buzz denken. Toevallig buzz gebruikt?? Zo nee, waar heb je 't effect mee gemaakt, want 't is best cool!
 
Nee ik ken buzz eigenlijk geneens, da's een tracker geloof ik?

Het is een eigen sampletje (een soort klapje) dat zich herhaalt met daaronder Flanger en daaronder een delay.. Later in het lied ook nog AM radio fragmenten voor wat meer diepte... Dit is gemaakt met FL studio 6 XXL. (psst! niet doorvetellen ;))
 
Ik vind 'em ook mooi!
Ik denk dat als je het laatste stuk eraan wilt houden dat je dan daar nog een extra element zou moeten toevoegen. Misschien iets van een padje op de achtergrond. Ik hoor er eigenlijk bijna iets van strijkers bij, paar viooltjes of een chello of zo, of zeg ik nu iets heel geks? :)
 
Dank nogmaals :)

@King of Snake: Neuh, niks geks. Ik denk alleen dat als ik nog iets extra toevoeg het te druk wordt, of in iedergeval te cliché, dan krijg je weer zo'n standaard opbouw naar climax idee... als je begrijpt wat ik bedoel.. Ik denk dat ik het beste een keer een kortere versie kan maken (zonder de laatste passage dus). :)
 
Back
Top