Drop hier je loops/stems voor een collab/remix met een ander

peterdh

Collabs
Lid sinds
13 april 2007
Berichten
2.874
Locatie
Santpoort-Noord
Heb je een track, die volgens jou wel potentie heeft, maar je krijgt hem niet af? Heb je een track die af is en wel wat heeft, maar niet genoeg of een nieuwe versie verdient? Drop dan in deze thread een downloadlink van je loops/stems voor een collab/remix. Vergeet er niet een demotrack bij te posten.

Ben je aan de slag gegaan met de loops/stems van een ander en tevreden met het resultaat? Post je track dan ook in deze thread.

P.S. Als een track een commerciële release krijgt, zal je eerst met de ander iets over de rechten moeten overeenkomen.

 
Laatst gewijzigd:
Ga jij er dan zelf mee aan de slag, of is dit toegankelijk voor een ieder die zich geroepen voelt?
Het is voor iedereen! Ik zal er zelf waarschijnlijk niet zo veel gebruik van maken.
 
Laatst gewijzigd:
Hier één in het Popgenre: Lover's lame. De ziel van het liedje: Je probeert zo perfect mogelijk te zijn voor je geliefden, maar je schiet vaak tekort. Dit liedje gaat over schuld en zelfacceptatie.



Hier de loops: Lover's_lame.zip
 
Ik heb wel 5 minuten glitch als iemand daar zin in heeft op n spoor 🍌
ik zou ze gewoon lekker delen.
Zit vast harstikke leuk klinkend materiaal bij om een keer mee aan de slag te gaan.

momenteel heb ik genoeg inspiratie en plannen, maar ik zie mezelf in de toekomst dit topic nog wel eens doorneuzen als ik eens zin heb om muziek te maken maar geen inspiratie :)
 
Genre....Electro..

Bass. lead, fx's, drums... Model D en Prophet 6 115BPM
In de Ableton folder vind je de stems in de export folder.
Of probeer het ableton project te laden.
Hoop dat je er plezier aan beleeft.

Cheers Tim

Hier een kort stukje.


 
hmm dat tikelt wel mijn fancy ^^^
zou k er vocals over mikken... als inspiratie komt
 
Ja het kan alle kanten nog op. Vocals erbij lijkt me wel leuk.
Heb dit alles net opgenomen puur met het idee om de stems hier te delen.
Die zijn bij deze nu van iedereen.
 
ok 5 min glitch, ik heb er geen eq of fx op staan, dus ik zou alvast aanraden om er alles onder de 80 a 100 hz sowieso uit te mikken :D

ik zeg enkel 'jump motherflowers jump' voor zover ik herinner en tweak de roland scooper (torcido dient ook)
 

Attachments

  • Glitch no eq no fx.mp3
    9,1 MB
Dank, voor de contest had ik al wat :) Wat koppigers :D

Je moet als je zin hebt eens mono monitoren, er schiet niet veel over dan van bepaalde sounds, merk ik. En ik denk dat 't al in de stems zit. Maar ik heb geen huiswerk daarnaar gedaan hoor. Misschien een tip.
Ik had graag tegen t einde dat alles terug kwam maar ik hekel audio editten in n daw dus het is wat t is hehe
 
Ah ja meeste parts zijn links en rechts appart getracked.
Wellicht dat dan mono bijna alles gecancelled word.
 
Back
Top