Maak een stukje acid

nieuw stukje acid op m`n myspace, met rebirth gemaakt.

http://www.myspace.com/korzakov

kijk dat vindt ik nou leuke tracks :okdan:

vindt t alleen jammer dat je de 2e 303 er niet bij gebruikt heb, maar rebirth blijft toch wel erg goed he als je nagaat hoe lang t al meedraait met de vele nieuwe software van tegenwoordig. imo nog steeds niet overtroffen, en ook nog eens gratis :)
 
jup, ik vind rebirth een stuk beter klinken dan bv de d16 kloontjes als phoscyon, drumazon, nepheton enz

@ rvooh: het zuur druppelt lekker uit de speakers hier :okdan:
 
jup, ik vind rebirth een stuk beter klinken dan bv de d16 kloontjes als phoscyon, drumazon, nepheton enz

de drumbakken uit rebirth zijn samplebased...die van d16 zijn gemodeled ...
 
jullie zijn gek, rebirth klinkt bagger..
die phoscyon van d16 heeft daarentegen echt een prachtige sound.. enorm warm.

@123Bug : ik kan niet luisteren wegens internetbeperkingen, dus is zeker geen aanval op je muziek hoor ;)
 
@ tall lad: dat is inderdaad wel een verschil, wist niet dat alle rebirth drums gesampled waren

maar vind ze iig nog altijd beter klinken ;) synthese of niet
 
jullie zijn gek, rebirth klinkt bagger..
die phoscyon van d16 heeft daarentegen echt een prachtige sound.. enorm warm.
hangt ervanaf wat je warm vind natuurlijk... maar smaken verschillen uiteraard

zelf hou ik het meest van die knorrende plastic klank bij de 303 en die vond ik absoluut niet terug in de phoscyon.. dan hou ik een stuk meer van rebirth en natuurlijk abl :)
 
het is geen muziek, maar deze acid vergt ook veel synthese
(kennis) ;-)

attachment.php
 

Attachments

  • acid.jpg
    acid.jpg
    5,1 KB · Bekeken: 45
ik weet niet wat ik met rebirth heb.. misschien is t wel een beetje dat oude vertrouwde gevoel, t zelfde wat ik ook wel weer eens voel als ik bijv. fasttracker weer eens bekijk .. voor de rest vindt ik eigenlijk geen van alle software clones goed genoeg klinken. maar met rebirth heb ik uiteindelijk wel de leukste en meest overtuigende acid trackies en gefreakte lijntjes qua klank gemaakt .. de manier van tracks maken in rebirth vergeleken het gebruik van softsynths / drums in een sequencer daar kan natuurlijk ook niks tegenop :W
 
de manier van tracks maken in rebirth vergeleken het gebruik van softsynths / drums in een sequencer daar kan natuurlijk ook niks tegenop :W
als je je alleen wil beperken tot dit soort stepshit niet idd... fijne interface ook weer, net als de echte... :erm:
 
als je je alleen wil beperken tot dit soort stepshit niet idd... fijne interface ook weer, net als de echte... :erm:

Nee, acid is een zeer complex genre wat je niet met een softclone als rebirth zou
kunnen fabriceren... :erm:

Deze opmerking valt me tegen van je six.
 
acid is een zeer complex genre wat je niet met een softclone als rebirth zou kunnen fabriceren...

idd :D

naast de klank heeft ook wel de bediening zn invloed op het uiteindelijke resultaat.

tenminste, als je het laat zn invloed hebben :maffia:
 
Deze opmerking valt me tegen van je six.

Kennelijk zit je nog niet lang genoeg op t forum om te weten dat 6 gewoon een trol is, hij weet (soms) wel beter hoor, en regelmatig verlult ie zichzelf ook tijdens veel van zn trol opmerkingen
als je er serieus op in gaat vindt ie t leukst had er expres al niks van gezegd al kan ik t soms niet laten :D
 
en nu ben jij trol
wat een vies woord zeg

kwas net naar Myotoxine aant luisteren van 6trak
toevallig.. wel enorm vette track op 1 geluid na
 
Kennelijk zit je nog niet lang genoeg op t forum om te weten dat 6 gewoon een trol is, hij weet (soms) wel beter hoor, en regelmatig verlult ie zichzelf ook tijdens veel van zn trol opmerkingen
als je er serieus op in gaat vindt ie t leukst had er expres al niks van gezegd al kan ik t soms niet laten :D

yea yea, i know maar soms schreeuwt deze 6 man om een repliek! En dan moet je he.
 
Back
Top