Maak een stukje acid

leuke thread.. denk alleen dat de titel een beetje raar is.. wat is precies de bedoeling?

leuk trackie trouwens is dat audio realism bassline?
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
leuke thread.. denk alleen dat de titel een beetje raar is.. wat is precies de bedoeling?

leuk trackie trouwens is dat audio realism bassline?

de titel heb ik niet bedacht maar ik zie nu dat het een btje een kruising is tussen de professionele hardcore kick en maak een stukje hardcore. misschien weet jij een leukere titel :)

plaats hier je acid achtige freubel dingen met zo veel mogelijk synths :D



en de bassen komen uit een korg en een nord :D
 
Laatst gewijzigd:
hehe :)

mja maak een stukje acid ofzo is wel een betere titel... anders lijkt t net of je hier alleen mag posten als je muziek professioneel is.. je hoeft van mij dan iig weinig inbreng te verwachten :P
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
hehe :)

mja maak een stukje acid ofzo is wel een betere titel... anders lijkt t net of je hier alleen mag posten als je muziek professioneel is.. je hoeft van mij dan iig weinig inbreng te verwachten :P

ok .... maar ik vind dat je dat professioneel wel met een korrel zout mag nemen hoor :)


moderator mag de titel worden verandert in "maak een stukje acid"?

ik weet nl niet hoe dat moet.
edit: ow hij is ook al verplaatst, hehehe sorry :engel:



@ pocketzip: dank :)
 
Origineel geplaatst door Lukast
moderator mag de titel worden verandert in "maak een stukje acid"?

ik weet nl niet hoe dat moet.
Bericht door een moderator:
Jij kan dat ook niet ;)
Titel is aangepast
 
Ow als het niet PRO hoeft te zijn. :) Titel lijkt me duidelijk waarom, zo niet ga maar House of the dead of Alone in the dark kijken.


Toffe track inderdaad Lukast.
 
Origineel geplaatst door D Sinister
Ow als het niet PRO hoeft te zijn. :) Titel lijkt me duidelijk waarom, zo niet ga maar House of the dead of Alone in the dark kijken.


Toffe track inderdaad Lukast.

lekker hoor :)

de synth geluiden lijken erg op wat er uit een evolver komt, heb zelf ook zoiets geprobeerd maar heb nog niet echt een gewenst resultaat gehad met zulke geluiden maar dit klinkt toch wel vetjes zo, lekker dark :okdan:

@ sly dog

vond je 2e trackie wel leuk, de eerste wat minder :)
 
Origineel geplaatst door D Sinister
Ow als het niet PRO hoeft te zijn. :) Titel lijkt me duidelijk waarom, zo niet ga maar House of the dead of Alone in the dark kijken.


Toffe track inderdaad Lukast.

hehe je track klinkt naar mijn idee anders een stuk professioneler dan de mijne :P

@ slydog: 3/4 rocks :D
 
@ Resonance : Dank U.....Die synth is uit een jp 8080 met een lfo gedaan denk ik..het is al een jaartje geleden...de rest is drumstation en syntecno en veel reverb.

@ Lukast : Zo professioneel is het niet maar bedankt voor het compliment. Ik vind die van jou erg oldskool acid klinken trouwens.....tof juist.

@ Slydog : Eerste track doet me denken aan random xs- give your body qua stijl.....erg tof.

Tweede track is ook erg tof gedaan inderdaad met alles 3/4.....krijg ik altijd een voortstuwend gevoel bij. :) terwijl het erg langzaam is.:okdan:
 
een stukje acid speciaal voor sander :)
 

Attachments

  • qwertyabc-02.mp3
    965,6 KB · Bekeken: 65
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
een stukje acid speciaal voor sander :)

op 29 seconden word ie echt vet ;)


zullen we doen dat jij verplicht langere stukken moet posten :duivels:
 
Klinkt lekker ReSoNaNaNcE.

Ga je de long version ook nog posten inderdaad?:D
 
Back
Top