trackje ...

zang, een lopende bass, een stringpartijtje en een strat gitaartje moeten er nog bij?

dan is dit wel erg basic... en zo klinkt het ook

ik moet eerlijk zeggen dat dit me vrij weinig doet.
een beetje happy wappy skihut deuntje

die beat gaat ook maar door


ik geef het nummer graag een 2e kans als de zang, een lopende bass, een stringpartijtje en het strat gitaartje zijn toegevoegd.
 
Dit is wel een leuk begin van een iets wat uiteindelijk helemaal de shit is, of totaal niet ( bij bijv. MAAK HET OF KRAAK HET- 538 )

Het begin en sommige rifjes doen me een beetje denken aan het nummer '' push up '' van de '' freestylers '' met name het '' loopje ''

Het nodigt wel uit om hier een leuk iets van te maken. maar het mag wel '' voller, dikker, pompender'' zuigender '' en ik zou dat basje persoonlijk vervangen.

Succes !
 
Origineel geplaatst door jaccis
Dit is wel een leuk begin van een iets wat uiteindelijk helemaal de shit is, of totaal niet ( bij bijv. MAAK HET OF KRAAK HET- 538 )

Het begin en sommige rifjes doen me een beetje denken aan het nummer '' push up '' van de '' freestylers '' met name het '' loopje ''

Het nodigt wel uit om hier een leuk iets van te maken. maar het mag wel '' voller, dikker, pompender'' zuigender '' en ik zou dat basje persoonlijk vervangen.

Succes !

thanx voor de + en ---- kritieken..

ik ben er dus nog mee bezig en idd neigt het naar "constant hetzelfde"
maar als je van PARIS to Berlin de zang weghaalt dan blijft er ook niet veel van over hoor..

en het basje...ik twijfel af en toe ook maar ik gooi er een lopende bass onder..

anyway we zijn van de straat..
 
Back
Top