vocal house/club achtig iets !

stevy

Ouwe rot
Lid sinds
1 november 2005
Berichten
661
Locatie
Near Amsterdam
Hoi!

Altijd als ik wat geks maak, anders dan dat ik altijd maak, probeer ik het hier te posten. Ditmaal een track met wat stijlen gemixt. Je moet zelf maar even luisteren, feedback zou leuk zijn.

Dit maal in slechte mp3 kwaliteit ivm uittesten van soundclick...

link

bedankt voor reactie!
 
Lekker relaxed trackie, ik zou het niet vervelend vinden als dit gedraaid zou worden op een feessie.
Maar ff vraagie de vocals zelf opgenomen? en hoe heb je ze in de mix geplaatst?
 
hey bedankt! Nee vocals zijn helaas niet zelf opgenenomen. Ik vind dat ze nog eigenlijk tikkeltje anderrs erin moeten, ff wat lichte aanpassingen eraan. Vond het gewoon wel leuk in de mix staan :).
 
Misschien nog een extra loopje ala ARP 2600 erbij? Het heeft in ieder geval wel wat :mega:
 
Klinkt lekker !

Die piano is wel vrij timide. Mag wel iets harder in de mix en iets meer 'attack' hebben. Power, zeg maar.

Vocals zijn erg lekker !!
 
Leuk melodietje luisterd lekker weg, staat wel beetje tehard je mainmelody en beetje teveel reverb op de gehele track na mijn mening.

Ga zo door komt goed:okdan:
 
haha weer hoor ik de congruent fl drumloop erdoorheen, fijn is die he? vult alles lekker op. Ik vind het een coole track, echt.. je heb een fan erbij.. k kan je dingetjes altijd wel waarderen..
 
Origineel geplaatst door JnM92
haha weer hoor ik de congruent fl drumloop erdoorheen, fijn is die he? vult alles lekker op.

*D

Ik vind het een coole track, echt.. je heb een fan erbij.. k kan je dingetjes altijd wel waarderen..

haha :halleluja super... bedankt!

Leuk melodietje luisterd lekker weg, staat wel beetje tehard je mainmelody en beetje teveel reverb op de gehele track na mijn mening.

Ga zo door komt goed

Oke thanks!
 
Back
Top