[track] aor - abandon -> feedback wanted !

Hai
Net even op de laptop beluisterd vind persoonlijk de opbouw wat langduren (heb er zelf ook altijd last van ;-) rithme zou ik wat meer proberen aftewisselen synthgeluiden vind ik lekker klinken. De track geheel gezien wel lekker hoor alleen zou ik zelf de bovengenoemde dingen proberen aantepassen.
Hoop dat je wat hebt aan mijn onervaren meening :-))) ben zelf namelijk nog niet zolang bezig.
Succes man.

Greetz:)
 
Mixtechnisch zou ik zeggen dat de kick (beats) minder mogen. Die overheersen net de rest teveel. Of wat laag van die kick afschrapen of de rest wat bijmixen den'k.
 
Origineel geplaatst door fuse
Mixtechnisch zou ik zeggen dat de kick (beats) minder mogen. Die overheersen net de rest teveel. Of wat laag van die kick afschrapen of de rest wat bijmixen den'k.

Kick heb ik meestal vrij hard staan. Had bij de volgende versie de kick al iets zachter gezet. Beats kunnen bij mij ook altijd wel wat zachter.

thx !
 
Origineel geplaatst door Metroid
Hai
Net even op de laptop beluisterd vind persoonlijk de opbouw wat langduren (heb er zelf ook altijd last van ;-) rithme zou ik wat meer proberen aftewisselen synthgeluiden vind ik lekker klinken. De track geheel gezien wel lekker hoor alleen zou ik zelf de bovengenoemde dingen proberen aantepassen.
Hoop dat je wat hebt aan mijn onervaren meening :-))) ben zelf namelijk nog niet zolang bezig.
Succes man.

Greetz:)

Heb de inmix ook vrij saai gemaakt inderdaad :D
 
Origineel geplaatst door Project Dark Re
hey klink wel lekker chill,leuke percusie en zuivere klanken!
is een goei nr voor aftherclubs vind ik :)

Ik ken ze niet, maar bedankt !
 
Lekker nummer. Er gebeurt niet zo heel veel in de track, maar dat maakt op zich niet zoveel uit. Kan zo op een lounge cd'tje ;) Geluid(skwaliteit) vind ik ook dik in orde.
 
lekker joh! Baslijn is heerlijk.. maar ik vind dat de bass sound wel iets minder abstract mag.. en hij komt langzaam op gang, dat is alles.. maar voor de rest, top!
 
ahhh....super aangenaam, net alsof je in een bubbelbad ligt: warm en af en toe komen wat bubbels voorbij. vind vooral de lead bij 2:27 mooi
 
Origineel geplaatst door Project Dark Re
afterclubs zijn dancing die rond 7u s'morgens open gaan als de mega tempels hun deuren sluiten,
dan kan je door feesten tot 22u.
afterclubs draaien zo gernes en mega templels draaien vlugge en harde nr :)
ale in belgie is dat toch zo :)

heheh, ik KEN ze wel, ook vaker geweest, echter ken ik ze niet waar ze DEZE muziek draaien. In Nederland is het meestal behoorlijk platte club wat na 0600 uur uit de speakers komt. :D
 
Origineel geplaatst door AOR
heheh, ik KEN ze wel, ook vaker geweest, echter ken ik ze niet waar ze DEZE muziek draaien. In Nederland is het meestal behoorlijk platte club wat na 0600 uur uit de speakers komt. :D

ach zo,bij ons ist eerst nog stevig maar laat in de middag begin het wat chill te worden,dat wel mag na uren stampen en springen lol.hehe ik ken er dan geen in nederland van die clubs:) is trouwens lang geleden dat ik nog eens uit ging in holland.;) maar als ik naar nederland ga dan is wel voor de mega tempels;) om goe eens uit het dak te gaan en een bangelijke sfeer op te snuiven.
ik weet wel dat ze er ook goe van kunnen om te feesten en ambiance te maken;)
 
:halleluja Dit is echt geweldig man, wow!!

Ik kan echt heel erg genieten van dit soort muziek, en jij hebt 't helemaal in de vingers om zoiets moois te maken! Super bedankt voor het sharen, deze track gaat zeker een plekje vinden op mijn mp3 speler!

Waar heb je dit mee gemaakt trouwens?
 
Back
Top