[techhouse/electro?] AOR - Crash [weer eens wat anders]

'k mis warmte in de track. Een lekkere warme bas en kick zou welkom zijn. :)
 
nette track hoor....nix mis mee...ik zat toevallig net een verzamelaar van kanzleramt te luisteren en daar zou je track zo tussen passen...
kabbelt lekker door:okdan:
 
Ik mis vooral een beetje laag / sublaag in deze track. Het komt nu wat kaal over.
Wat meer laag in de lead, of nog een subje eronder zou geen kwaad kunnen denk ik.
 
Origineel geplaatst door Phony
Ik mis vooral een beetje laag / sublaag in deze track. Het komt nu wat kaal over.
Wat meer laag in de lead, of nog een subje eronder zou geen kwaad kunnen denk ik.

Is er echt nog veel ruimte voor sub? Ik baal dat mijn monitors (Active Reveal Tannoy) niet zoveel sub geven.

dank
 
Origineel geplaatst door AOR
Is er echt nog veel ruimte voor sub? Ik baal dat mijn monitors (Active Reveal Tannoy) niet zoveel sub geven.

dank

Er zit wel bottom in, maar je kan 't misschien over de eindmix nog een dB'tje boosten (rond de 60Hz). De kick kan je dan bv. iets terugnemen rond de 100Hz, zodat kick en bas meer samengaan.
Als je dan ook nog wat (sidechain-)compressie toepast over de mix, kan je iets meer leven in je track krijgen (dat vermijdt het statische en 'kale') + haal je tegelijkertijd het bottom end naar boven (doordat 't compacter gaat klinken).

Persoonlijk zou'k de closed hats iets crunchier maken.

Maar ey, toffe track :okdan:
 
Er zit wel bottom in, maar je kan 't misschien over de eindmix nog een dB'tje boosten (rond de 60Hz). De kick kan je dan bv. iets terugnemen rond de 100Hz, zodat kick en bas meer samengaan.
Als je dan ook nog wat (sidechain-)compressie toepast over de mix, kan je iets meer leven in je track krijgen (dat vermijdt het statische en 'kale') + haal je tegelijkertijd het bottom end naar boven (doordat 't compacter gaat klinken).

Persoonlijk zou'k de closed hats iets crunchier maken.

Maar ey, toffe track :okdan:

super bedankt man ! ga het snel uitproberen.

Met 'bottom end' bedoel je het lage gedeelte vd frequenties? Dat crunchier maken kan ik wel met wat distortie proberen.

thx again
 
super bedankt man ! ga het snel uitproberen.

Met 'bottom end' bedoel je het lage gedeelte vd frequenties? Dat crunchier maken kan ik wel met wat distortie proberen.

thx again

Sorry voor de late reactie, met de update van SF krijg ik geen notificaties meer.

Jips, 'bottom end' bedoel'k het laag mee (onder de 100Hz ofzo).
Je kan ook een bitcrusher proberen om het wat knisperiger te maken.
 
Sorry voor de late reactie, met de update van SF krijg ik geen notificaties meer.

Jips, 'bottom end' bedoel'k het laag mee (onder de 100Hz ofzo).
Je kan ook een bitcrusher proberen om het wat knisperiger te maken.

dankje wel voor je reactie :) ga het eens proberen
 
Iemand nog die tweede versie gehoord? 8D
Nu wel en ik moet eerlijk zeggen .... je voelt m aankomen:
Ik vind dus die 1ste beter klinken, maar ik vond m gelijk al ok dus ....
maar dan heb ik het juist over het hoog :s
Eg waar heej, ja eg waar!
 
best ok trackje. Wat me wel opvalt is dat je soms een soort van break hebt met een opbouw en dat het dan net niet werkt. Bijvoorbeeld rond de 04.10 moet die plaat er toch echt inknallen, zeker in als je 't in een club draait, maar het is op de een of andere manier niet krachtig genoeg. Dat vind ik eigenlijk over de hele track genomen ook. Qua arrangement en geluiden is het allemaal best goed, maar het mist iets. Het is net ff te clean en het knalt niet hard genoeg voor zo'n soort track.
Maar goed, zekers niet slecht :)
 
tragmadat + kingofsnake: bedankt voor jullie reviews !

altijd nuttig, kan jullie beiden geen ongelijk geven. Ga er nog mee aan de slag. :engel:
 
Back
Top